17 грудня Київ став осередком інноваційних ідей та рішучих кроків, адже тут відбувся She Congress, організований WoMo. Ця подія зібрала провідних експертів бізнесу, соціальних проектів, креативних галузей та освітніх установ для обговорення практичних кейсів, надихаючих особистих історій та стратегій розвитку. She Congress перетворився на платформу, де виникають нові концепції, партнерства та імпульси для прогресу в умовах змін.
Зранку гостей зустріла велкам-кава від Foundation Coffee Roasters. Ведучою конгресу цього року стала Юлія Зорій (ICTV2). У вітальному слові Тетяна Смірнова (ekonomika+) наголосила на важливості внутрішньої підтримки та вдячності собі.
Лідерство в дії та як керівниці змінюють правила гри
Відкрила захід панель She in Business за модерації Євгенії Близнюк (Gradus). Учасниці дискусії Юлія Завалішина (Київстар), Тетяна Абрамова (Rito Group), Марина Авдєєва ("Арсенал Страхування"), Катерина Загорій ("Дарниця"), Поліна Лисенко (НАБУ) поділилися історіями, що загартовують сучасних керівниць, та обговорили принципи прозорості, стратегічного мислення та сміливості діяти. Про те, яку роль відіграють технології і людяність у формуванні нової фінансової реальності розповіла Світлана Тюгаєва (UKRSIBBANK BNP Paribas Group) у виступі "Фінанси майбутнього".
"Ми пройшли шлях від маленького регіонального банку до одного з основних гравців. А для цього потрібно постійно змінюватися".
Олена Лада (BROCARD) у виступі "Світлі проєкти в темні часи" показала, як дизайн простору й атмосфера впливають на поведінку клієнтів і створюють нові комерційні сенси.
Під час панельної дискусії He for She, яку вів Юрій Кляцкін з Школи імпровізації, обговорювали підтримку жіночого лідерства та важливість союзників у бізнес-середовищі. У заході взяли участь Сергій Мартинчук (Cisco Ukraine), Сергій Наумов (Ощадбанк) та Владислав Антипов (ЦЕРН). Спікери поділилися власними управлінськими прикладами та акцентували на тому, як різноманітність в командах позитивно впливає на якість прийнятих рішень, корпоративну культуру та загальну ефективність бізнесу.
Зворушливо та з глибиною Наталка Франчук (СТБ) поділилася своїм досвідом у створенні контенту, що відповідає потребам жінок, а також розповіла про методи розробки продуктів і форматів, які відповідають запитам сучасної аудиторії.
Чудові ініціативи та інноваційні підходи, які трансформують наше оточення.
Під час панелі "She in Social", організованої Наталією Дмитренко з Офісу президента України, було продемонстровано, як соціальні ініціативи здатні трансформувати громади. Учасниці Тетяна Кухоцька ("Серце Азовсталі"), Тата Кеплер ("Птахи" від БФ "Відчуй"), Ксенія Возніцина ("Лісова поляна"), Оксана Лебедєва (Gen.Ukrainian) та Валерія Татарчук ("ТВОЯ ОПОРА") поділилися історіями своїх проектів, які поєднують щирі благодійні пориви з продуманими стратегіями.
А She in Creative Industries під керівництвом Іванни Слабошпицької ("КИЇВ24") зібрала провідних експертів у сфері медіа та дизайну. Серед учасників були Влад Іваненко (Playboy), Антоніна Хижняк (заслужена артистка України), Ірина Метньова (Vandog Agency), Світлана Терещенко (BORISTENE) та Анна Мачух (ОМКФ), які поділилися своїм досвідом у розвитку проєктів і виході українських брендів на міжнародну арену. Тетяна Коровіна ("Молокія") також виступила з доповіддю про те, як креативні ідеї можуть надихати жінок на нові сміливі ініціативи. "Найгірше, що жінка може зробити для себе в креативній індустрії, бізнесі, побуті або в житті в цілому — це зупинитися у своїх спробах відкривати нові горизонти", - підкреслила Тетяна.
Освіта і комунікації як базис майбутніх змін
У бесіді "Освітній трек 360°: стратегія, що розвивається разом із дитиною" Тетяна Смірнова (ekonomika+) та Олена Сагітова (КМДШ Гранд) підняли питання поєднання шкільного розвитку з індивідуальними потребами учнів.
Панель She in Education за модерації Тетяни Шерман (Academy DTEK) висвітлила ключові компетенції майбутнього та академічне лідерство. Анна Міщенко (КШДУ ім. С. Нижного), Юлія Юдіна ("Колайдер"), Лілія Гриневич (ХНУ ім. Каразіна, Міносвіти і науки України), Валентина Сахно (Graduate Business School) обговорювали створення сучасних освітніх програм.
Панель "She in Communications", яку модерувала Олена Мошенець з ВРУ, була присвячена темам стратегічних комунікацій та розвитку брендів. У заході взяли участь: Олена Дерев'янко з PR-Service Agency, Оксана Стехіна з dentsu Ukraine, Ксенія Тюрікова з WTECH та Ірина Мілютіна з SCM.
Панель "She in Health", під керівництвом Ольги Зими (ekonomika+), зосередилася на темі здоров'я як важливого ресурсу для ефективного лідерства. Учасники, серед яких Валерія Заружко (CNM London), Максим Рабінович (Healthy Mind) та Ілля Бачурін (психолог, консультант з психічного здоров'я), поділилися своїми думками про фізичне і ментальне здоров'я, значення спорту та впровадження штучного інтелекту у сферу wellness.
Управління хаосом у мінливому світі
Панель She and Red Flags за модерації Тетяни Гончар (DCT Consulting) обговорила управлінські ризики. Марина Мкртичєва (Magnet Legal Law Firm), Олена Шуляк (голова комітету ВРУ з питань організації держвлади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку і містобудування), Олена Ведмідь (Postmen), Катерина Кузьміна (AB InBev Efes Ukraine) аналізували "червоні прапорці" у корпоративній культурі, а Ірина Заславець (UNBROKEN) представила проєкт "(Не) до краси" для підтримки жінок після травматичного досвіду.
Під час панелі "She in Military", модератором якої була Ксенія Драганюк з організації "Землячки" (WISPR), обговорювалася важлива роль жінок у Збройних Силах України. Учасниці, Лідія Мудраченко ("Пілюля"), Надія Самойлова ("Тора") та Дар'я Борисенко ("Гілка"), підняли теми ментального здоров'я та ставлення суспільства до жінок-військових. Лідія зазначила: "Досі існує стереотип, що жінка не може бути в окопі. Я знаю багато своїх колег, які прагнуть служити, але стикаються з перешкодами".
Завершила день панель She in Chaos з Юрієм Кляцкіним (Школа імпровізації Кляцкіна), який показав, як хаос і швидкі зміни можна перетворювати на силу та адаптивність.
She Congress 2025 продемонстрував, що лідерство - це спосіб мислення, дії та взаємодії, який об'єднує бізнес, освіту, соціальні проєкти та креативність заради спільного розвитку та змін на краще.
Організатор вдячні партнерам:
Головний партнер - UKRSIBBANK, що входить до групи BNP Paribas.
Головні партнери - Молокія, L'Oréal Україна, BROCARD
Головний інформаційний партнер - Starlight Media
Генеральний партнер - Академія ДТЕК.
Партнер у сфері краси - Shiseido
Кавовий партнер - Foundation Coffee Roasters
Солодкий союзник - БКК
Водний союзник - Моршинська
Алкогольний партнер - AZNAURI
Партнером заходу виступає компанія AB InBev Efes Україна.
Партнер у сфері безпеки - SHERIFF
Медіа-партнери: Mediafusion, ADV.expert, рекламний холдинг "Мегаполіс+", "Реклен Медіа", Infovision, Live Marketing, ВС Медіа, "Ми Україна", "Ми Україна+", ICTV2, "1+1 медіа", "КИЇВ24", медійний холдинг "Апостроф", UNN, Liga Zakon, HiTech Expert, Kyiv1, Logist.fm, "Комерсант Український", "Ділова столиця", Kosht.media, Burda media Ukraine, Главком, trueua, журнал ProfBuild, Marketer.ua, Founder, Economist, budynok.com.ua, 44.ua, "Економічні новини", "Експерт", "Перший бізнесовий", "Дівоче медіа", "Blur", HR Liga, Mind.ua, Європейська Бізнес Асоціація, Спілка підприємців і роботодавців Польщі.
#Київ #Лондон #Україна #Школа #Харківський національний університет #Збройні сили України #Дизайн #Верховна Рада #Бізнес #Українські національні новини #Благодійність (практика) #Бренд #Стратегія #Лідерство #ЦЕРН #Київстар #STB (телеканал) #Група "1+1 медіа #Національне антикорупційне бюро України #Металургійний комбінат "Азовсталь #ДТЕК #Заслужений артист України #Імпровізація #Плейбой. #Європейська бізнес асоціація #L'Oréal #Лісова (Київський метрополітен) #Гелій #Cisco #AB InBev #Ощадбанк #Фабрика "Арсенал #Укрсиббанк BNP Paribas Group #Дарниця (Київський метрополітен) #Shiseido #Ділова Столиця #Розмиття (гурт)