Результати бізнес-бранчу "Бізнес. Інвестиції. Лідерство. Перспективи України".

Цю інформацію повідомляє РБК-Україна, посилаючись на анонс події.

На заході, співзасновники "Першого бізнесового" Юрій Атанов і Вікторія Штейнберг підкреслили, що бізнес-спільнота щоденно формує економіку майбутнього, а потужність партнерств та лідерських якостей є вирішальними в умовах нестабільності.

На бранчі співзасновниця ТОВ МСП, ТМ Finest Любов Підгорна говорила про лояльність як стратегічний актив компанії.

"Подарунки, акцент на деталях і естетичний підхід - це засоби, які зміцнюють довіру та корпоративні цінності," - підкреслила вона.

Любов Підгорна визначила кілька важливих тенденцій: збільшення інтересу до welcome-наборів і індивідуально підібраних подарунків, впровадження практики "подяки на виході" як способу виявлення поваги до співробітників, а також розвиток стабільної подарункової культури, яка стає актуальним ринковим трендом.

Денис Солянков (Head of Product Design, Liga Zakon) наголосив на важливості створення продуктів, заснованих на реальних потребах користувачів.

"Продуктова команда ініціює діалог, а скарги перетворює на карту слабких місць. Серед ключових інсайтів - специфічні бухгалтерські запити, які може закривати лише експертна аналітика, та "сліпі зони" інтерфейсу, що виявляються під час тестування прототипів", - розповів він.

На бізнес-бранчі Лілія Олійник, представниця TM ilive та ГО "Живу в гармонії", а також активістка "Жінки України", обговорила концепцію батьківства як важливу інвестицію в розвиток людського капіталу.

Її меседж: найбільший вклад у майбутнє - це вклад у дітей, не лише власних. Саме через виховання, цінності та щоденну взаємодію формується покоління майбутніх лідерів і сила нації.

В центрі уваги заходу знаходилася панельна дискусія на тему "Україна 2030: стратегічні перспективи бізнесу", яку вела Надія Шуляк.

Учасники:

Валентина Сахно з KSE Business School зазначає, що для створення конкурентоспроможної економіки майбутнього необхідно забезпечити якісну бізнес-освіту, підготовку лідерів і розвиток ключових навичок.

Борис Шестопалов (HD-group, GFS Group) - про те, що в умовах дотаційної та частково військової економіки бізнес неминуче має співпрацювати з державою, а прозорі правила такої взаємодії забезпечує цифровізація. Він акцентував на потенціалі харчової переробки та експорту й необхідності довгих інвестиційних циклів за участі держави, бізнесу та науки.

Ольга Романова (AB InBev Efes Ukraine) розповіла про значущість створення платформ, які забезпечують відкритий діалог між бізнесом, урядом та громадським сектором, сприяючи взаємній підтримці та обміну ідеями.

Андрій Длігач (Advanter Group / Board) - наголосив, що майбутнє економіки України залежить від переходу від сировинної моделі до економіки, побудованої на людському капіталі, інноваціях та підприємництві.

Ірина Зеленіна (Центр підтримки експорту, Український HoReCa кластер, Український експортний альянс) підкреслила, що український експорт продовжував функціонувати навіть у часи війни, в той час як внутрішній ринок звужується, що робить вихід на міжнародні ринки життєво важливим.

Кожна фірма, яка виходить на міжнародні ринки, виступає як представник України, адже якість, надійність і конкурентоспроможність її продукції створюють позитивний імідж нашої країни.

Катерина Тюря (HRD ресторанів Veranda on the River / Fenix) зосередилася на ключових викликах ринку праці та посиленні ролі жінок у сучасному лідерстві і наголосила на дефіциті кадрів, зростанні ролі жінок на ринку праці, їх входженні в нові професії, важливості гнучких форм роботи та формуванні корпоративної культури через соціальну відповідальність і підтримку.

Роман Пересунько, один із співзасновників Primax.Digital, презентував технологічну платформу Primax як засіб для автоматизації маркетингових процесів, оптимізації рекламних витрат і безперешкодного масштабування бізнесу.

Бізнес-бранч перетворився на платформу, де зливаються такі поняття, як лояльність і управлінське мистецтво, експорт і цифрові технології, інноваційні рішення та людський ресурс. Спільним завданням цього заходу є створення культури відповідального бізнесу, підвищення економічної стійкості та спільний пошук шляхів розвитку для України у 2030 році.

#РБК-Україна #Україна #Королева Вікторія #Експорт #Організація громади #Інвестиції #Бізнес #Економіка #Ринок праці #Інтерфейс (обчислювальний) #Діалог #Нація #Лідерство #Економіка України #Попит #Тестування #Людський капітал #Аналітика #Естетика #Efes Україна #AB InBev #Бухгалтерський облік

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
Геном кальмара-вампіра виявився найбільшим серед усіх представників головоногих молюсків.
Основні події понеділка, 1 грудня: ракетний удар по Дніпру, більше 200 бойових зіткнень, а також візит Зеленського до Парижа.
Оксфордський тлумачний словник вибрав
Теги