Стратегія корпоративної соціальної відповідальності на практиці: Arricano підсумовує результати місяця екологічних ініціатив.

Компанія Arricano вже традиційно в квітні реалізує екологічні ініціативи, присвячені зеленим проектам. Кожного року GREEN MONTH об'єднує навколо ідеї екологічної свідомості спільноту чотирьох торговельних центрів девелопера: ТРК "Проспект" і ТРЦ "РайON" у Києві, ТРК CITY MALL у Запоріжжі та ТРК "Сонячна Галерея" у Кривому Розі. Участь у заходах беруть також орендарі торгово-розважальних центрів, провідні університети України та партнери. Цього року Arricano організував кілька вікендів, присвячених захисту навколишнього середовища та формуванню екологічних звичок у громаді своїх ТРК. Відвідувачі мали можливість взяти участь в озелененні столиці, спортивних активностях, плоггінгу, майстер-класах, інтерактивних змаганнях, тематичних лялькових виставах для дітей, а також у різноманітних іграх та квестах.

ТРК "Проспект" вже протягом кількох років реалізує значну екоініціативу, спрямовану на озеленення навколишніх територій. Цього разу, за сприяння Деснянської районної державної адміністрації в Києві, Управління благоустрою та підприємництва, а також комунального підприємства "Київзеленбуд", було висаджено 10 великих платанів кленолистих (іспанських) та 65 кущів бузку в міському парку ДШК. Учасники акції також взяли участь у плоггінг-естафеті, за декілька годин зібравши кілька десятків кілограмів сміття, щоб забезпечити чистоту навколишнього середовища й відчути своє важливе вкладення в цю справу. Серед підтримуючих екоініціативи компаній були MULTIPLEX, Auchan Україна, Greek House, DECATHLON, КНУ імені Тараса Шевченка, НУФВСУ та інші.

На другому поверсі торгово-розважального комплексу були створені спортивні зони в рамках ініціативи "Активні парки — шлях до перемоги", що реалізується ДУ "Всеукраїнський центр фізичного здоров'я населення "Спорт для всіх"" за підтримки Міністерства молоді та спорту України. У програмі заходу були представлені такі види спорту, як флорбол, voli (сучасний аналог бадмінтону), настільний теніс, диск-гольф, панна-футбол, корнхол та фітнес-майданчик. Мережа фітнес-клубів Sport Life підготувала танцювальне тренування Zumba, а також організувала "Веселі старти" для дітей. Студенти та викладачі провідних українських університетів активно долучалися до усіх активностей заходу. Особливістю програми стала естафета з елементами біатлону, яку провели викладачі НУФВСУ Дмитро Хуртик та Зоя Смірнова. Водночас студенти НУФВСУ запрошували всіх бажаючих взяти участь у руханці, майстер-класі з аеробіки, а також у тренінгах з пластики та стретчингу.

А ще "Проспект" організував до Дня довкілля інтерактивну подію для всієї родини з майстер-класами, ляльковою виставою про збереження природи та дружби, анімаційною програмою від тематичних персонажів та подарунками для найактивніших. Особливістю заходу стало створення відвідувачами тематичної інсталяції -- діорами "Флора та фауна України", об'ємної композиції, яка стала яскравим елементом простору та відобразила різноманіття природи нашої країни.

ТРЦ "РайON" організував сімейний пішохідний green-квест з гігантськими іграми, ековікторинами та подарунками у дворах житлових кварталів поруч із ТРЦ. У творчій майстерні діти створювали екогодівнички, а ведучий інтерактивно взаємодіяв з аудиторією, залучаючи все більше учасників до участі у воркшопі. На гостей чекали емоції, навчання і багато веселощів.

У ТРК CITY MALL діти мали можливість створювати квіткові композиції, брати участь у різноманітних творчих майстер-класах та інтерактивних заходах. Вони також насолоджувалися пізнавальною ляльковою виставою "Лисеня-хитрун" від Запорізького академічного обласного театру ляльок і знайомилися з чарівними лісовими феями. У ТРК "Сонячна Галерея" маленькі глядачі отримали змогу відвідати зворушливу виставу "Матусине серце" від Криворізького міського театру ляльок. Протягом заходу діти брали участь у захоплюючій мегагрі з елементами екопросвіти, отримуючи тематичні подарунки від партнера Fly Kids за свою активність, а також розважалися з аніматорами, які були в казкових образах.

"Ми розуміємо, що сталий розвиток — це не лише відповідальність бізнесу, але й необхідність формування екологічної свідомості у суспільстві. Тому кожна ініціатива Arricano передбачає активну взаємодію: ми не просто передаємо інформацію, а залучаємо людей до дії. І це приносить результати — ми пишаємося численними компаніями, освітніми закладами, студентами та небайдужими громадянами, які з кожним роком приєднуються до нашої ініціативи," — коментує директорка з маркетингу Arricano Інна Морозова.

GREEN MONTH від Arricano — яскравий приклад того, як екологічна свідомість перетворюється на частину культури. Відомий девелопер України активно планує нові заходи, щоб продовжувати надихати, об'єднувати людей і діяти спільно.

Співпартнери: Деснянська районна державна адміністрація в Києві, Міністерство молоді та спорту України, ініціатива "Активні парки", державна установа "Спорт для всіх", Fly Kids, MULTIPLEX, Auchan Україна, Greek House, Sport Life, DECATHLON, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Географічний факультет КНУ, НУФВСУ, комунальне підприємство "Київзеленбуд", Запорізький академічний обласний театр ляльок, благодійний фонд "Покоління майбутнього", Криворізький міський театр ляльок.

#Університет #Київ #Україна #Свідомість #Національний університет фізичного виховання і спорту України #Київський національний університет імені Тараса Шевченка #Театр #Запоріжжя #Іспанія #Озеленення #Сміття #Луганська область #Кривий Ріг #Чагарник #Природне середовище #Біатлон #Торговий центр #Міністерство молоді та спорту (Україна) #Корпорація, що перебуває у комунальній власності #Торгівля #Деснянський район, Київ #ДШК #Флорбол #Платанус. #Шприц #Зелений пояс #Ашан. #Бадмінтон #Настільний теніс

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
Українські науковці створили інноваційний підхід до моделювання імпліцитних поверхонь.
Університет KSE планує підвищити обсяг інвестицій на кожного студента до $10 тисяч, - заявив Милованов.
KSE виділяє 10 мільйонів доларів на перетворення "Гольф Клубу" в Києві на навчальний кампус, подібний до найкращих університетських установ, - зазначив Милованов.
Теги