Кабінет Міністрів України - Від Центрів надання адміністративних послуг до сучасних та інклюзивних Дія.Центрів. Мінцифри організувало навчальний семінар для керівників установ.

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) повинен перетворитися на справжній хаб взаємодії між державою та громадянами, а не лише залишатися місцем для отримання адміністративних послуг. З метою покращення функціонування таких установ Міністерство цифрової трансформації організувало навчання для керівників під назвою "Школа дієвих центрів: від ЦНАП до Дія.Центрів".

Протягом чотирьох днів 30 учасників події:

Окрім теоретичних навчань, фахівці в командах створювали індивідуальні рішення для модернізації ЦНАПів, досліджували проблемні ситуації та співпрацювали з експертами в галузі адміністративних послуг. Також вони взаємодіяли з психологами та ветеранами, щоб зміцнити психологічну підготовленість, стійкість до стресів і адаптивність у своїй діяльності.

Після завершення тренінгу керівники ЦНАПів отримали сертифікати, які засвідчують їхню експертизу в області цифрових адміністративних послуг. Найважливіше те, що вони повертаються до своїх громад з новими знаннями, готові впроваджувати ефективні рішення та покращувати сервіси для населення.

Центри надання адміністративних послуг модернізуються, а їхні сервіси стають більш доступними.

#Уряд України #Школа #Навчання #Центр надання адміністративних послуг

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
Кабінет Міністрів України - Від Центрів надання адміністративних послуг до сучасних та інклюзивних Дія.Центрів. Мінцифри організувало навчальний семінар для керівників установ.
Кабінет Міністрів України та Міністерство цифрової трансформації оголосили про те, що Україна стає учасником міжнародної освітньої програми "100 мільйонів учнів".
У Китаї стартували випробування експрес-потяга.
Теги