18 листопада ділове медіа Delo.ua спільно з бізнес/медійним бюро Ekonomika+ зібрали 1500 підприємців, інвесторів та керівників на фестивалі GET Business Festival 2025. На трьох сценах одночасно проходили дискусії та воркшопи, в яких брали участь понад 100 спікерів, що обговорювали теми ведення бізнесу в умовах нестабільності, цифрової трансформації, розширення виробництв та створення партнерств. Цього року фестиваль був присвячений 20-річному ювілею Delo.ua, який відзначався зростанням та досягненнями разом із українським бізнесом. Головну сцену традиційно модерував ведучий каналу "1+1 Україна", кінопродюсер Юрій Горбунов.
Головну сцену фестивалю відкрила дискусійна панель під назвою "Трансформація бізнесу", в якій взяли участь Ігор Смілянський (Укрпошта), Олександр Водовіз (Група Метінвест), Ігор Кабузенко (Ward Howell Ukraine), Юлія Плієва (Apple Consulting®) та Тетяна Смірнова (Ekonomika+). Топменеджер Групи Метінвест поділився своїми думками щодо ризиків і можливостей, які стоять перед українським бізнесом у Європейському Союзі. Найбільш значуще побажання для видання delo.ua в майбутньому висловив Ігор Смілянський, який зазначив: "Нехай редакція стикається лише з питанням, який саме успішний бізнес варто висвітлювати на своїх сторінках".
Експертна дискусія з Д. Гетманцевим, представником Комітету Верховної Ради з фінансових, податкових та митних питань, зосередилася на основних напрямках податкової та фінансової політики. Є. Глібовицький з Інституту фронтиру виокремив важливі соціальні зміни, які впливають на майбутнє України. Учасники панелі "Велика відбудова", серед яких були С. Сухомлин з Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури, О. Шуляк, голова комітету ВР з питань державного управління та містобудування, а також А. Амелін з Українського інституту майбутнього, під модерацією Н. Островської з ТСН, обговорили стратегії відновлення країни та роль бізнесу в цьому процесі.
А. Васильєв (OLX e-com Європа) поділився своїми спостереженнями щодо циркулярної економіки: "В Європі концепція циркулярної економіки активно розвивається, оскільки вона є більш доступною та здатною забезпечити сталий розвиток завдяки повторному використанню продуктів в їхніх другому та третьому житті".
Виступ А. Телюпи з Міністерства економіки, екології та сільського господарства підкреслив важливість державних ініціатив у підтримці попиту на українські товари та сприянні розвитку бізнесу на регіональному рівні. У рамках дискусії "482: зроблено в Україні" учасники, зокрема К. Загорій з "Дарниці" та Zagoriy Foundation, режисер і телеведучий Є. Синельников, представники T. Козонова з Foundation Coffee Roasters, Б. Точки з MOVA Brewing Co, М. Авдєєва з "Арсенал Страхування" та Т. Шермана з Academy DTEK, поділилися прикладами українських виробництв, які змогли витримати найважчі часи та продовжують розвиватися як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. "Якщо ви помічаєте на ринку когось справді сильного, вам варто мати його поруч. Інакше він може посилити ваших конкурентів", - підкреслила Катерина Загорій.
Керівництво для малих і середніх підприємств (МСБ), підготовлене О. Кієм з ПриватБанку, Д. Іванченко з NOVUS, М. Безруком з "Аврора" та Д. Таньком з "ЕПІЦЕНТР К", продемонструвало на конкретних прикладах, як МСБ можуть налагоджувати ефективну співпрацю з великими ритейлерами та знаходити нові можливості для розвитку в рамках великих торгових мереж. "Сьогодні локальні виробники відіграють важливу роль у забезпеченні стійкості країни", — підкреслила Дарія Іванченко. "Зверніть увагу на асортимент у великих магазинах. Якщо деякі товари ще не виробляються в Україні, це ваш шанс зайняти конкурентну позицію," — додав Максим Безрук.
"Ми мріємо про партнерів з малого бізнесу, тому шукаємо такі рішення, щоб наші клієнти з МСБ могли швидко зайти у партнерство з великим бізнесом, маючи некредитні активи", -- розповів Олег Кий.
У рамках дискусії "Гроші та можливості — перетин України" учасники, серед яких А. Масло (INVESTUDIO), Р. Магомедов (Нацкомісія з цінних паперів), Г. Шувалова (Horizon Capital) та О. Чорний (Zeminvest), під керівництвом М. Пацана (Learn to Earn Global), обговорили готовність великого бізнесу залучати приватних інвесторів до секторів з високим інвестиційним потенціалом, таких як нерухомість, земля та енергетика, а також нові підходи до інвестування.
Дискусія "Підприємницькі фінанси: практика воєнного часу" присвятила увагу взаємодії бізнесу та банків у складних умовах. Модератор А. Дубас (Асоціація українських банків) разом зі спікерами О. Шпиркою (Райффайзен Банк), Ю. Жулановою (Ощадбанк), О. Поляком (ТАСКОМБАНК) та Я. Шумуновою (Sense Bank) обговорили адаптацію до воєнних ризиків та нові вимоги фінансового моніторингу. Олена Шпирка підкреслила: "Якщо фінансовий моніторинг до вас прийшов, перше, що важливо, -- це швидкість. Ви маєте чесно і швидко відповісти на його запити".
Модераторка О. Духніч з Інституту фронтиру вела панельну дискусію на тему "Люди, бізнес і реальність 2025", де разом зі спікерами І. Пасечником з ALVIVA GROUP, Т. Ніколовою з благодійного фонду "Життєлюб", Ю. Жовтяком з Державної служби зайнятості, С. Савицьким з KSE ProfTech та О. Бабичем з ДІЛА обговорювали зміни у цінностях праці, очікування молоді, нові моделі зайнятості, мотивацію та навчання, які визначають сучасний ринок праці.
На сцені бізнес-розвитку О. Солодчук (Банк "Кредит Дніпро") поділилася практичними порадами з фінансування для МСБ: "Щодня ми працюємо з потребами малого бізнесу та знаємо, як побудувати фінансовий імунітет, що витримає будь-які виклики". Панельна дискусія "Соціальна відповідальність під час війни: нові сенси і підходи" висвітлила трансформацію ролі компаній у підтримці людей та громад під час війни. Модераторка О. Рудюк (American University Kyiv) разом зі спікерами Я. Гончаренко (Starlight Media), А. Шуваловим (Благодійний фонд Сергія Притули) та А. Джагарян (L'Oréal Україна) обговорили, як бізнеси поєднують комерційні цілі зі сталим соціальним впливом.
Панель "Гранти, кредити і навчання для підприємців: як змінюється ландшафт можливостей" у складі А. Севастюк (VisionFund Ukraine), І. Харченка (ГУРТ), Ю. Скічко ("Алеф Строй"), О. Грушецького (Офіс з розвитку підприємництва та експорту), Н. Зеленська (Київський міський центр зайнятості) та П. Мороза (МХП) продемонструвала, як змінюються пріоритети донорів та де бізнесу сьогодні шукати реальні можливості.
Третя сцена фестивалю була зосереджена на маркетингових стратегіях і практичних прикладах, що демонструють, як підвищити ефективність маркетингу без значних фінансових вкладень, покращити взаємодію з клієнтами та впроваджувати інновації. Зокрема, В. Варениця з компанії 1+1 media акцентував увагу на тому, що телебачення продовжує зазнавати змін, перетворюючись на мультиканальну цифрову платформу, і цей процес триває. Учасники панельної дискусії "Цифрова трансформація малого та середнього бізнесу: від TikTok до рішень на базі штучного інтелекту", зокрема Д. Черкашина (HAVAS Red), В. Середа ("Сенс"), Е. Коченко (Flyer One Ventures), В. Толочина (MEGOGO), Д. Самолюк ("Ми -- Україна"), Віталій Старомінський (SOCAR) та П. Майко ("Хочу гратися"), обговорили сучасні інструменти для цифрового зростання: від вибору ефективних каналів реклами та автоматизації процесу продажів до роботи з короткометражними відео, соціальною комерцією, маркетплейсами та штучним інтелектом.
Секції, присвячені маркетинговим стратегіям та розвитку бізнесу, вели ведучі фестивалю: Ірина Прокоф'єва, яка працює на 1+1 media та є спеціальною кореспонденткою "ТСН. Тиждень", а також Наталі Солонік, ведуча програми "Ближче до зірок" на телеканалі ТЕТ.
Організатори, бізнес та медіа-агентство Ekonomika+, а також провідний ресурс ділового контенту Delo.ua, висловлюють свою вдячність:
Також хочемо висловити подяку нашому цифровому партнеру Linkos Group, партнеру AB InBev Efes Ukraine, кавовому партнеру Foundation Coffee Roasters, водному партнеру "Моршинська", ігристому партнеру Latinium, солодким партнерам БКК та ALVIVA GROUP, смачному партнеру Lantmannen AXA, алкогольному партнеру Zubrowka, а також партнеру незабутніх пригод "Пʼяна Вишня".
Медіа-партнерам: "Ми - Україна", "Ми - Україна+", Mediafusion, Starlight Media, жива реклама, ADV.expert, медіа-холдинг "Апостроф", Infovision, "Київ 24", рекламний холдинг Megapolis+, ВС Медіа, dsnews.ua, kosht.media, logist.fm, UA.NEWS, trueua, 44ua, UNN, Burda media Ukraine, HiTech Expert, Kyiv1, Liga Zakon, Marketer.ua, Economist, Founder, budynok.com.ua, Cases, "Главком", "Комерсант український", "Експерт", "Економічні новини", "Перший бізнесовий", Mind.ua, HR Liga, WorkSafe.UA, Європейська Бізнес Асоціація, Асоціація українських банків, Асоціація креативних індустрій України (CIAU), agronaut.com.ua, agroauto.com.ua, НафтоРинок.
#Європа #Київ #Дніпро #Україна #Директор #Верховна Рада #Європейський Союз #Бізнес #Економіка #Українські національні новини #Слуга народу (політична партія) #Польський народ #Товари #Моніторинг #Телевізійна служба новин #Кредит #Ведучий #Медіа (комунікація) #Стратегія #Інвестор #ПриватБанк #Горбунов Юрій Миколайович #Благодійна організація #Укрпошта #Група "1+1 медіа #OLX #Apple Inc. #Американський університет #Метінвест #L'Oréal #Малий бізнес #Державна влада #Фабрика "Арсенал #Кай! #Асоціація українських банків #Епіцентр К #Залізнична станція Дарниця