Чи потрібно розподіляти дітей у групи в залежності від їх знань: несподівані висновки дослідження.

Учні, які займаються в групах, демонструють аналогічні результати, як і їх однолітки, яких не розподіляють за рівнем досягнень. Водночас, розподіл учнів, які мають труднощі в навчанні, має незначний негативний вплив, тоді як учні з високими досягненнями отримують невелику користь від такого підходу.

Експерти британського метадослідження Teaching and Learning Toolkit дійшли висновку, що метод групування або потокового навчання учнів має низьку ефективність. Як зазначає Нова українська школа, це свідчить про те, що цей підхід, ймовірно, не є ефективним засобом для підвищення успішності більшості школярів.

Додатково, класифікація учнів за їхніми результатами може мати тривалі негативні наслідки для ставлення школярів з низьким рівнем успішності та їхньої мотивації до навчання. Наприклад, такі учні можуть втратити віру в можливість покращення своїх знань.

За даними деяких досліджень, неналежний розподіл учнів є серйозною проблемою для дітей, які походять з "недостатньо забезпечених" сімей. Це може призвести до того, що вони опиняться в класах з меншою успішністю, що, у свою чергу, збільшує ймовірність виникнення негативних наслідків для їхнього розвитку.

Одночасно, процес групування має однаковий вплив на учнів різних вікових категорій, і його результативність не залежить від конкретних навчальних дисциплін.

Для подолання освітніх втрат розподіл на групи також вважається не найефективнішою стратегією. Це пов'язано з тим, що ймовірність потрапляння дітей з "неблагополучних" родин до менш успішних груп значно зростає. Такі учні, як правило, отримують менш досвідчених і кваліфікованих педагогів. Вчителі рідко сподіваються на поліпшення навчальних показників у цих учнів, що насправді заважає їм досягати успіху.

Діти з низькими навчальними показниками в групах демонструють середній прогрес на 3 місяці менший, ніж їхні однолітки, які навчаються в класах із різним рівнем успішності.

Експерти радять педагогам слідувати певним рекомендаціям при формуванні груп учнів. Зокрема:

Вчені вважають, що малогрупові заняття або індивідуальне навчання можуть бути ефективними альтернативами для підвищення успішності школярів. Якщо навчальний заклад вирішить розділити учнів на групи чи потоки, то вкрай важливо ретельно проаналізувати, яким чином цей підхід сприятиме більш ефективному навчанню для всіх дітей, зокрема тих, хто має труднощі в навчанні.

Раніше OBOZ.UA повідомляв про те, як зниження чисельності учнів у класі позначається на їхній академічній успішності.

#Сполучене Королівство #Учитель #Українська мова #Школа #Прогрес (історія)

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
Історичні оповіді
"Мертві душі" в університеті: трьох осіб, замішаних у масштабній корупційній схемі в Харкові, постануть перед судом - Новини Весь Харків.
Здобували доходи за рахунок "мертвих душ": у Харкові розпочнеться судовий процес проти працівника університету та його спільників.
Теги