Як покращити ефективність та уникнути професійного вигорання - Здоров'я 24

Незалежно від вашої професії, може здаватися, що часу в добі недостатньо, аби впоратися з усіма завданнями. Однак нещодавнє дослідження, проведене американськими вченими, виявило два дієвих способи підвищити продуктивність, уникаючи при цьому вигоряння.

Проблема вигорання стала надзвичайно важливою під час пандемії, оскільки перехід на віддалену роботу стирав межі між особистим життям і професійною діяльністю, повідомляє 24 Канал з посиланням на Contemporary Accounting Research.

Також стосовно питання, скільки часу необхідно для формування звички та як можна пришвидшити цей процес.

Чимало людей зустрілися з викликом поєднувати професійні обов’язки з домашніми справами, одночасно справляючись зі стресом, спричиненим ізоляцією та невизначеністю. Упродовж останніх років науковці активно займаються вивченням не тільки шляхів подолання цієї ситуації, а й методів її профілактики.

Перед серією експериментів дослідники з трьох американських університетів опитали 44 бухгалтери щодо їхніх робочих звичок. Потім за їхньою участю перевіряли ефективність різних методів боротьби з втомою, визначених у попередніх дослідженнях.

Виявилося, що найкращими методами для боротьби з втомою стали короткі перерви та постійна підтримка з боку керівництва. Ці дії не лише підвищували рівень мотивації, але й позитивно впливали на якість сну, що в підсумку призводило до зростання продуктивності наступного дня.

Вражає те, що нові дослідження виявили кореляцію між мікроперервами та покращенням продуктивності під час інтенсивних навантажень, наприклад, наприкінці року, коли потрібно в короткі терміни підготувати безліч звітів.

Згідно з експертними думками, короткі мікроперерви можуть тривати лише одну хвилину. За цей короткий проміжок часу можна провести легку розминку, насолодитися чашкою кави або переглянути свіжі новини. Що ж до підтримки з боку керівництва, вона може проявлятися у вигляді пропозицій допомоги, похвали за виконану роботу або навіть простого запитання: "Як справи?" – це має позитивний вплив на емоційний стан співробітників.

Дослідники підкреслюють, що їхні результати матимуть цінність не лише для працівників, а й для керівництва компаній. Застосування цих стратегій дозволить організаціям не тільки поліпшити умови праці своїх співробітників, але й підвищити їхню продуктивність, що, в свою чергу, сприятиме формуванню більш стабільного та ефективного робочого середовища.

#Університет #Емоції #Північна та Південна Америка #Кава #Експеримент #Мотивація #Стратегія #Зв'язок #Пандемія #Спати. #Втома (фізіологія)

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
У елегантному синьому костюмі з ланцюгом на шиї: кронпринцеса Вікторія під час ділової наради.
У Верховній Раді висловлюють пропозицію заборонити використання російської мови в освітніх закладах.
Уряд України спростив процес отримання соціальних стипендій. Хто підпадає під ці зміни? - Люди та виклики | Експрес онлайн
Теги