Заснування власного бренду - це шлях до успіху та визнання, - зазначає Поплавський.

У рамках авторського курсу "Акули PR" відомий експерт у сфері українських зв'язків із громадськістю, популярний блогер та засновник першої кафедри PR в Україні (заснованої у 1996 році), ректор Університету культури Михайло Поплавський поділився зі студентами своїм баченням еволюції українського контенту в цифровій епосі.

Зображення: майстер-клас від Михайла Поплавського (прес-служба)

Професор підкреслив, що соціальні мережі відіграють ключову роль у спілкуванні в XXI столітті.

"Соціальні мережі стали ключовим інструментом для взаємодії з глобальною спільнотою. Нашим пріоритетом є просування національних ініціатив, українських музичних творів та контенту українською мовою. Ми прагнемо показати світові українську самобутність, культурні цінності та традиції," - підкреслив Поплавський.

Зображення: майстер-клас від Михайла Поплавського (прес-служба)

Михайло Поплавський вже більше трьох десятиліть активно працює в медіа, з яких 15 років присвятив соціальним мережам, де його аудиторія налічує понад 10 мільйонів підписників. Він став прикладом того, як можна ефективно створити потужний особистий бренд у медійному середовищі. Поплавський підкреслює, що соціальні мережі є неперевершеним інструментом для просування університетів, підтримки їхнього іміджу та формування довіри серед аудиторії.

"Сьогодні соціальні мережі виступають як потужний інструмент для формування та просування особистого бренду. Український бренд "Михайло Поплавський" став основою для розвитку Університету культури. Сьогодні ми можемо пишатися тим, що маємо найкращий творчий університет не лише в Україні, а й у Європі", - зазначає ректор Університету культури.

Зображення: майстер-клас від Михайла Поплавського (прес-служба)

Під час майстер-класу ректор згадав про створення першого у світі факультативу TiкToк, продемонстрував статистику охоплення університетських та особистих сторінок в Instagram, Facebook і YouTube, а також поділився кейсами проєктів, що набрали мільйони переглядів.

Зображення: майстер-клас від Михайла Поплавського (прес-служба)

Яскравим прикладом популярності контенту Михайла Поплавського став TikTok, який створив переможець Євробачення-2024, швейцарський репер Nemo, використавши пісню "Українські вареники", а пісня "Сало" очолила топ світових музичних платформ.

"Соціальні мережі - це ваш медіабізнес! Власний бренд - це успіх. Якщо вас немає в трендах - вас немає ніде! Аудиторія - це вплив, підписники - це капітал, а увага - нова валюта", - підкреслив Михайло Поплавський.

Зображення: майстер-клас від Михайла Поплавського (прес-служба)

Ментор закликав учнів працювати над своїм особистим брендом, розвивати стратегічне мислення та залишатися на передовій новітніх медійних тенденцій.

"Станьте частиною українського руху! Розвивайте свої власні українські бренди! Будьте у тренді! Світ повинен дізнатися про нашу ідентичність — ми українці, ми єдина нація! Об’єднуймося заради української культури!" - підкреслив Поплавський.

#Університет #Європа #Студент #Instagram #Блог #Українська мова #Українці #Соціальна мережа #Facebook #Ректор (академії) #Капітал (економіка) #Швейцарія #Комунікація #Бренд #YouTube #Медіа (комунікація) #Аудиторія #Нація #Реп #Імідж #Поплавський Михайло Михайлович #Зв'язки з громадськістю #Світ #Авангард

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
Верховна Рада ухвалила рішення про підвищення заробітних плат для викладачів вищих навчальних закладів, яке набуде чинності у 2026 році | УНН
Входив до складу чотирьох країн. Ось як виглядає неповторний Чернівецький університет (фото)
Документальний проєкт Фонду Ріната Ахметова увійшов до фінального списку кандидатів на премію The Drum Awards.
Теги