
Цю думку висловив проректор Львівського національного університету ім. Івана Франка Віталій Кухарський.
На думку проректора, мотивація починається з простого: гідного визнання праці, прозорої системи заохочення та реальних можливостей для професійного зростання.
Один із наших пріоритетів - формування чіткої політики винагороди за внесок у розвиток університету: участь у міжнародних проєктах, створення інноваційних курсів, адміністрування цифрових рішень, акредитація освітніх програм, викладання іноземною мовою.
"Має бути створена система розвитку компетенцій як для викладацького, так і адміністративного персоналу - з відкритими можливостями для зростання, навчання, лідерства. Школи лідерства, підтримка жіночого представництва в управлінні та науці, відкриті конкурси на всі адміністративні та керівні позиції формують нову культуру прозорості та відповідальності", - зазначає проректор ЛНУ Кухарський.
Ці методи повинні включати зрозумілі механізми фінансового стимулювання для гарантів та команд, які займаються освітніми програмами. Розробка бюджетів програм з урахуванням витрат на рекламу та розвиток є однією з найефективніших європейських практик, що сприяє покращенню якості та незалежності освітнього процесу.
Якісна освіта бере свій початок з простого питання: чи комфортно тим, хто її надає? Насамперед це стосується сучасних офісів та навчальних приміщень. Основна мета - оновлення старих просторів, забезпечення стабільного та швидкого інтернет-з'єднання, наявність резервного живлення, надійного обладнання та доступу до всіх потрібних ресурсів.
Цифрова інфраструктура є ще одним важливим компонентом. Сучасна система управління навчанням (LMS), інтерактивні платформи для гібридного навчання, доступ до провідних наукових ресурсів та застосування інструментів штучного інтелекту — все це повинно стати нормою, а не винятком.
Віталій Кухарський додає, що комфортна робота - зони відпочинку, підтримка ментального здоров'я, профілактика вигорання, доступність простору для людей з інвалідністю, інфраструктура для працівників із дітьми - важливі елементи, що напряму впливають на щоденну ефективність.
За словами проректора, європейський досвід показує, що міжнародна відкритість є ключем до забезпечення якості, визнання та відкриття нових перспектив.
Інтеграція у світову академічну спільноту включає системну роботу з міжнародними рейтингами, участь у професійних об'єднаннях, співпрацю з європейськими університетами. Це і спільні програми, і академічна мобільність, і грантові ініціативи. Університет має бути присутній на таких майданчиках, як Європейська асоціація міжнародної освіти (EAIE), брати участь у створенні подвійних дипломів, міжнародних дослідженнях і короткострокових стажуваннях.
#Університет #Бюджет #Інфраструктура #Диплом #Львівський університет #Інтернет #Штучний інтелект #Інвалідність #Проректор #Лідерство #Профілактична медицина #Автономія #Лондонська, Мідлендська та Шотландська залізниця