Національний науковий фонд США запустив програму CAMEL для трансформації шкільної математичної освіти за допомогою штучного інтелекту
Директорат соціальних, поведінкових та економічних наук Національного наукового фонду США запустив програму CAMEL (Collaboratory to Advance Mathematics Education and Learning) -- нову ініціативу вартістю 9 мільйонів доларів, спрямовану на трансформацію математичного навчання у школах. Проєкт підтримується за угодою з філантропічними партнерами, зокрема Walton Family Foundation. CAMEL об'єднує міждисциплінарну співпрацю у сферах штучного інтелекту, науки про навчання, освітньої практики та науки про дані.
Кей Хазбендс Філінг, асистентка директора Директорату соціальних, поведінкових та економічних наук Національного наукового фонду США, підкреслила: "CAMEL символізує прагнення Національного наукового фонду до розвитку національного науково-технологічного підприємництва шляхом покращення математичної освіти. Знання та навички, які забезпечує ця ініціатива, є ключовими для успішності студентів і для формування робочої сили, здатної вести у сферах штучного інтелекту, біотехнологій та квантових технологій".
Програма використовує двофазний підхід для просування інновацій та довгострокового впливу. Перша фаза підтримує створення нових міждисциплінарних дослідницьких мереж, які генерують або покращують цінні набори даних для штучного інтелекту з метою поглиблення розуміння шкільного математичного навчання. Ці мережі повинні включати експертів з базової науки про навчання, освітніх практиків та фахівців з науки про дані.
Друга стадія CAMEL, що відкривається лише для тих, хто здобув перемогу в першій стадії, формує національну платформу співпраці – соціально-технічну лабораторію, спрямовану на створення спільноти, підвищення потенціалу та підтримку колективної роботи. Ця особлива платформа об'єднає дослідницькі ініціативи та ресурси, а також сприятиме співпраці між індивідами та різними секторами.
CAMEL просуває цілі виконавчого розпорядження адміністрації про просування освіти зі штучного інтелекту для американської молоді, зміцнюючи фундаментальні математичні навички, необхідні для грамотності у сфері штучного інтелекту.
#Студент #Сполучені Штати #Знання #Штучний інтелект #Робоча сила #Біотехнології #Поведінка #Національний науковий фонд #Співпраця