Батьки школяра стверджують, що немає жодних заборон на використання штучного інтелекту. Водночас викладачі наголошують, що не слід представляти створене за допомогою технологій як власну роботу.
В одній зі шкіл США учня покарали за те, що він скористався штучним інтелектом для виконання домашнього завдання. За це дитина отримала дисциплінарне стягнення. Батьки школяра вирішили звернутися до суду, але суддя не знайшов у діях вчителів нічого протиправного. Інформацію про це опублікував портал Aрstechnica.com.
Окружний суд США в Массачусетсі ухвалив рішення у справі батьків, які подали позов проти навчального закладу через покарання, накладене на їхнього сина за використання штучного інтелекту при виконанні домашнього завдання.
Батьки подали до суду на посадових осіб школи Hingham High School та шкільний комітет. У позові вони вимагали виправити оцінку їхнього синаі видалити інцидент з його дисциплінарного досьє.
На їхню думку, немає жодного забороненого правила, яке б заважало учням застосовувати штучний інтелект. Проте, представники адміністрації стверджують, що юнак порушив кілька норм шкільної політики.
Суд став на бік вчителів і заявив, що їхні дії не свідчать про те, що вони прямо звинуватили хлопчика в шахрайстві.
Суддя Левенсон зазначив, що підліток скористався штучним інтелектом, усвідомлюючи, що представить створене ним зміст як власне.
"Дитина усвідомлювала, що застосовує штучний інтелект не за призначенням," -- зазначив Левенсон.
Суддя зазначив, що введене дисциплінарне покарання "не позбавляє хлопчика можливості отримувати державну освіту" і підкреслив, що відповідальність за освіту молоді "перш за все лежить на батьках, вчителях та представниках місцевих і державних шкіл, а не на федеральних суддях". Левенсон вказав, що "цей випадок яскраво демонструє доцільність такого поділу обов'язків. Громадські інтереси в даному контексті мають перевагу на користь відповідачів".
#Учитель #Штучний інтелект #Середня школа Хінгем #Суддя #Массачусетс #Дитинко.