росія планує створити єдину платформу для випускників російських університетів з Африки. Вона координуватиме їхню діяльність для просування російської мови та позитивного іміджу рф за кордоном.
Росія має намір створити інтегровану платформу для випускників університетів з Африки, з метою координації їхніх зусиль у просуванні російської мови та формуванні позитивного іміджу країни за межами. Цю інформацію повідомив Центр протидії дезінформації (ЦПД), як передає УНН.
В Росії висловили ідею започаткувати спільну платформу для випускників російських університетів з африканських країн.
Необхідність розробки такої платформи зумовлена потребою в координації дій африканців-випускників, які активно підтримують поширення російської мови за межами країни та сприяють формуванню позитивного іміджу Російської Федерації.
Відзначено, що ця ініціатива була представлена на конференції "Російська мова як фундамент інтеграційного діалогу в СНД" і отримала розголос через один із ресурсів, що підпадають під санкції, який спеціалізується на просуванні російської пропаганди та впливу в Африканському регіоні.
Кремлівська влада вже давно використовує навчання іноземців як засіб "м'якої сили", на що неодноразово вказував Центр. Створення "платформи випускників" свідчить про намагання Кремля закріпити свою освітню експансію в Африці на інституційному рівні: колишніх студентів планується перетворити на агентів культурного та політичного впливу, які просуватимуть проросійські ідеї у своїх країнах. Це означає формування майбутніх еліт, що залишатимуться вірними Москві, - зазначили в ЦПД.
Росія трансформує шкільні підручники в інструменти пропаганди. Освітні установи Москви створюють "патріотичні" редакції підручників з мови та літератури з метою формування слухняних прихильників державної ідеології.
#Університет #Студент #Реклама #Підручник #Російська мова #Вищий навчальний заклад #Москва #Кремль (фортифікаційна споруда) #Патріотизм #Африка #Ідеологія #Співдружність Незалежних Держав #Державна пропаганда в Російській Федерації #Еліта #Експансія