
Microsoft, OpenAI та Anthropic витрачають більше ніж $23 мільйони на освітні програми для вчителів, пропонуючи фінансову та технологічну підтримку Американській федерації вчителів (AFT) – найбільшій профспілці США, що об'єднує понад 1,7 мільйона освітян.
Згідно з угодою, Microsoft надає $12,5 млн протягом п'яти років, OpenAI -- $8 млн у фінансуванні та ще $2 млн у технічних ресурсах, а Anthropic -- $500 тис.
Фінансування буде виділено на заснування AI Training Hub у Нью-Йорку, який надасть педагогам можливість проходити як онлайн, так і офлайн навчання з використання штучного інтелекту. Упродовж наступних п'яти років планується відкриття ще двох центрів та підготовка 400 тисяч вчителів.
Президентка AFT, Ренді Вайнґартен, підкреслила, що даний проект виник у відповідь на нестачу державного фінансування: "Ніхто інший не надає нам необхідної підтримки. Саме тому ми вирішили об'єднати зусилля з провідними корпораціями світу. Ми звернулися до них -- а не навпаки".
У той же час, Національна асоціація освіти (NEA) — найбільша профспілка педагогів у США з понад 3 мільйонами членів — підписала окрему угоду з Microsoft. Компанія надала грант у розмірі 325 тисяч доларів на створення "мікросертифікацій" з основ штучного інтелекту. Ці короткі онлайн-курси призначені для щонайменше 10 тисяч учасників протягом поточного навчального року.
Обидві профспілки наголошують, що програми навчання розробляють самі освітяни -- незалежно від корпорацій. Курси включають питання етики, безпеки та конфіденційності поряд із практичними навичками використання ШІ.
Ця ініціатива узгоджується з політикою федерального уряду, котрий заснував робочу групу з питань освіти в галузі штучного інтелекту, з метою залучення інвестицій з приватного сектора для підготовки кадрів та досягнення "глобального лідерства США у сфері AI".
Технологічні підприємства швидко реагують на зміни:
Директорка Центру оновлення публічної освіти Робін Лейк попереджає, що такі партнерства повинні бути орієнтовані на потреби вчителів та учнів: "Це приватні проекти компаній, які переслідують свої комерційні цілі. Вкрай важливо, щоб освітяни самі формували напрямки співпраці".
CEO Microsoft Бред Сміт погоджується, що "здоровий скепсис" є необхідним: "Потрібно уважно стежити за можливими непередбаченими наслідками. Це лише початок шляху".
Зростання впровадження штучного інтелекту в навчальних закладах відкриває як нові горизонти, так і виклики. Вчителі, які проходили пілотні програми AFT, відзначають, що ШІ може суттєво зменшити час, необхідний для підготовки уроків, перекладу навчальних матеріалів та розробки інтерактивних освітніх ресурсів.
Як підсумувала одна з учасниць пілотної програми, "коли бачиш, як це працює, вже неможливо повернутися до старих методів".
#Microsoft #Студент #Учитель #Капітал (економіка) #Нью-Йорк #Тренінг #OpenAI #Штучний інтелект #Корпорація #Генеральний директор #Лідерство #Етика #Грант (гроші) #Профспілка #Скептицизм #Американська федерація вчителів #Національна освітня асоціація