Учні заплутуються у своїх роздумах і виразах.
Українські школярі 6 та 8 класів стикаються із тривожною проблемою - вони не можуть перетворити свої думки на зв'язні речення. Про це повідомив заступник директорки Українського центру оцінювання якості освіти Василь Терещенко в Новій українській школі.
За його словами, проблема полягає в недостатньому усвідомленні учнями взаємозв'язків між мовними елементами. Коли школярі не оволодівають основними мікротемами, їм важко продовжувати навчання за програмою та успішно засвоювати нові теми.
Мова є не лише системою правил, а й засобом для формування думок. Терещенко підкреслює:
"Ми вивчаємо мову не лише для того, щоб стати філологами, а щоб вміти її використовувати на високому рівні. Наприклад, есе є емоційним твором, що вимагає знання як класичного синтаксису, так і творчого підходу."
Завдяки недолікам у сприйнятті синтаксису, діти не можуть адекватно висловити свої думки, навіть якщо вони є глибокими та захопливими. Це робить навчальний процес схожим на механічне запам'ятовування правил, а не на розвиток особистості учня.
Експерт рекомендує педагогам включати в освітній процес завдання, що сприятимуть глибшому розумінню учнями складних тем. Наприклад:
"Вчитель повинен бути уважним до потреб своїх учнів. Його мета полягає не лише у слідуванні навчальному плану, а й у виявленні та усуненні індивідуальних прогалин у знаннях. Без цього діти не зможуть навчитися не тільки формулювати свої думки, але й розвивати критичне мислення," - підкреслює Терещенко.
Нагадуємо, що батьків можуть очікувати штрафи за пропуски навчання, куріння та крадіжки.
Раніше ми повідомляли про можливе відновлення дистанційного навчання: коли навчальні заклади можуть призупинити заняття.
#Учитель #Емоції #Школа #Синтаксис #Український центр оцінювання якості освіти #Речення (лінгвістика) #Есе