
У рамках авторського курсу "Акули PR" видатний експерт українського піару, популярний блогер і засновник першої кафедри зв'язків із громадськістю в Україні (заснована у 1996 році), ректор Університету культури Михайло Поплавський поділився зі студентами своїм баченням еволюції українського контенту у цифровому середовищі. Цю інформацію він оприлюднив на своїй Instagram-сторінці.
Михайло Поплавський. Фото: з відкритих джерел
Професор підкреслив, що соціальні мережі стали ключовим засобом спілкування в XXI столітті: "Соціальні мережі є фундаментом нашого зв'язку з зовнішнім світом. Нашим основним завданням є популяризація національних ініціатив, української музики та контенту українською мовою. Ми прагнемо показати світові українську ідентичність, культуру та традиції".
Михайло Поплавський вже більше трьох десятиліть активно працює у медіа-сфері, з яких 15 років займається соціальними мережами, залучивши понад 10 мільйонів підписників. Він на власному прикладі продемонстрував, як створити потужний особистий бренд у медіа-просторі, підкреслюючи, що соціальні мережі є найефективнішим інструментом для просування університетського бренду, підтримки його іміджу та формування довіри.
Сьогодні соціальні мережі відіграють ключову роль у формуванні та просуванні потужного персонального бренду. Український бренд "Михайло Поплавський" послужив каталізатором для розвитку Університету культури. Завдяки цьому, сьогодні ми можемо пишатися одним з найкращих творчих вишів як в Україні, так і в Європі.
На майстер-класі ректор ознайомив присутніх із запуском першого у світі факультативу TiкTok, показав дані про охоплення університетських та особистих акаунтів у Instagram, Facebook і YouTube, а також розповів про успішні проєкти, які зібрали мільйони переглядів.
Яскравим прикладом популярності контенту Михайла Поплавського став TikTok, який створив переможець Євробачення-2024, швейцарськи репер Nemo, використавши пісню "Українські вареники", а пісня "Сало" очолила топ світових музичних платформ.
Ментор закликав студентів формувати особистий імідж, мислити стратегічно та бути в авангарді нових медійних трендів:
#Університет #Європа #Студент #Instagram #Блог #Українська мова #Соціальна мережа #Facebook #Ректор (академії) #Комунікація #Бренд #YouTube #Медіа (комунікація) #Реп #Імідж #Поплавський Михайло Михайлович #Зв'язки з громадськістю #Контент (медіа) #Авангард