
Мабуть, майже всі студенти старших курсів так чи інакше використовують штучний інтелект. Новий звіт британського Інституту політики вищої освіти (HEPI) показав, що 92 відсотки студентів використовували інструменти генеративного ШІ, такі як ChatGPT, для навчання. При цьому 88% з них використовували його для складання іспитів. Ці цифри значно вищі, ніж у звіті HEPI за лютий 2024 року, в якому про використання штучного інтелекту розповіли 66% і 53% учасників відповідно.
Серед основних причин використання ШІ студенти називають економію часу, підвищення якості роботи та отримання миттєвої підтримки. Заможніші, орієнтовані на STEM-галузі та респонденти чоловічої статі з більшим ентузіазмом ставилися до ШІ в опитуванні. Основними аргументами студентів проти використання ШІ були звинувачення в шахрайстві, отримання фальшивих результатів або галюцинацій, а також отримання упереджених результатів. Жінки та студенти молодших курсів частіше висловлювали занепокоєння. HEPI опитав 1 041 британських та іноземних студентів у Великій Британії протягом грудня 2024 року.
У той же час, університети зазвичай отримують позитивні відгуки від студентів стосовно прозорості своїх політик у галузі штучного інтелекту. Близько 80% опитаних зазначили, що їхній навчальний заклад має визначену політику щодо ШІ. Важливо зазначити, що 76% вважають, що їхній університет здатний виявити використання ШІ в оцінювальних роботах (і, до речі, 88% з них вже зафіксували це). Крім того, викладачі стали краще підготовлені до роботи з штучним інтелектом: 42% студентів вважають, що їхній навчальний персонал "добре підготовлений", у порівнянні з лише 18% минулого року.
#Університет #Сполучене Королівство #Студент #Вища освіта #ChatGPT #Штучний інтелект #Ентузіазм