Близько 50% українських університетів не приділяють уваги питанням кібербезпеки, тоді як донорські організації підтримують ринок, - повідомляє Delo.ua.

Освітній ринок кібербезпеки в Україні здебільшого розвивається завдяки міжнародним проєктам і донорам. Водночас майже половина українських закладів освіти не планують вкладати час і кошти в розвиток цього напрямку.

За інформацією Delo.ua, на AI Cyber Forum свою думку висловила Марина Євдокименко, яка є президенткою Women4Cyber Ukraine та CBDO в Науковій асоціації кібербезпеки України.

Євдокименко зазначила, що в межах проєкту, який фінансувався USAID, вона разом з командою підвищувала кваліфікацію викладачів та впроваджували європейські практики. Втім, за її словами, ситуація залишається непростою. Основні виклики -- брак сучасних викладачів, застарілі курси, нестача практики у студентів.

"Нещодавнє дослідження, проведене серед університетів, виявило, що більше 45% навчальних закладів не тільки не мають, але й не планують запроваджувати курси з штучного інтелекту у сфері кібербезпеки. При цьому понад 60% викладачів вважають, що їм необхідно підвищити свою кваліфікацію. Лише 10% вишів можуть похвалитися наявністю достатньої кількості спеціалістів у цій галузі", - зазначила Марина Євдокименко.

Вона також зазначає, що випускники, як правило, набувають переважно теоретичних знань, в той час як ринок праці вимагає практичних умінь, таких як робота з полігонами, симуляторами та AI-технологіями. За її словами, це призводить до значного дисбалансу між запитами ринку і навчальними можливостями університетів.

#Університет #Студент #Україна #Вищий навчальний заклад #Штучний інтелект #Вища освіта в Україні #Агентство США з міжнародного розвитку

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
Інновація перевершує традиційні панелі. У Сполучених Штатах розробили 3D-сонячні вежі, які генерують на 50% більше енергії.
Гарвардський університет вибрав проект реконструкції Державного податкового університету в Україні як приклад для вивчення теми сталого розвитку.
Енергія, що походить з ґрунту – чи може трава стати заміною газу?
Теги