
Не знаєте, як визначати тренди, аналізувати попит та встановлювати конкурентні ціни на Etsy?
Дмитро Машталір, співзасновник E-commerce Growth Studio "Ціль", що спеціалізується на просуванні товарного бізнесу на маркетплейсах та експерт з просування бізнесу на онлайн-платформах Etsy, Prom, Rozetka та інших, розповідає про аналітичний інструмент Marmalead. Лекція вийшла на YouTube-каналі Укрпошти в межах безкоштовного курсу "E-commerce аналітика для початківців на експорт" від "E-Export School" (соціальний проєкт компанії).
Marmalead є комплексною аналітичною платформою, яка становить основу для ефективної стратегії вашого магазину на Etsy. Цей інструмент сприяє:
Дмитро Машталір поділився успішним кейсом магазину, що спеціалізується на декорі для вечірок, який мав лише один продаж на день.
За допомогою Marmalead підприємці з'ясували, що їхні теги не враховували специфіку товару та сезонність.
Тому теги "party decor" і "birthday gift" вони замінили на більш релевантні з високим обсягом пошуку та залученістю: "birthday cake topper", "acrylic cake topper" та "cake decoration". Також визначили, що тег "birthday cake topper" найкраще працює влітку та навесні, що дозволило оптимізувати рекламні кампанії. Звірили ціни з конкурентами та зробили знижку для підвищення конкурентоспроможності.
Висновок: Протягом місяця трафік збільшився в 3.7 рази, а кількість продажів досягла двох-трьох на день, замість одного!
На 2025 рік Marmalead не пропонує безкоштовну версію. Ціна підписки складає $19 на місяць, або $15 при річній оплаті.
#Експорт #Бізнес #Роздрібний магазин #Товари #YouTube #Стратегія #Укрпошта #Долар #Etsy #Електронна комерція #Тег (метадані) #Rosette.ua