Протягом 2024 року компанія Алло активно вдосконалювала своє ринкове позиціонування, комунікаційну стратегію та загальний імідж бренду. Це призвело до формування нового бачення її діяльності: тепер Алло сприймається не лише як маркетплейс, а як платформа, що акцентує увагу на інноваціях, доступних для українських споживачів.
"Алло займає провідні позиції в українському електронному комерційному середовищі і вже протягом 26 років є значущим брендом в Україні. Наша мета — залишатися цікавими для наших споживачів, пропонуючи нові продукти та технологічні інновації. Сучасний світ і сприйняття людей постійно змінюються, бренди стають дедалі більш цифровими, що вимагає регулярного оновлення. Водночас ми прагнули зберегти впізнаваність бренду Алло для українців. Роздрібна торгівля повинна полегшувати життя людям і робити його більш комфортним — саме в цьому ми бачимо призначення нового Алло", — підкреслив Олександр Пащенко, генеральний директор омніканального роздробу Алло.
"Відкрий Алло - закрий питання". Нові бренд-платформа, брендбук та стиль
Полегшити повсякдення завдяки новітнім технологіям, спростити процес вибору та покупки - відтепер на такій бренд-платформі Алло ґрунтує свої комунікації. Над оновленням позиціонування, брендбука, слогана та стилю працювала агенція Fedoriv. "Відкрий Алло - закрий питання" - каже новий слоган маркетплейсу, адже саме Алло допоможе з пошуком та покупкою потрібних речей.
Оновлене позиціонування втілилося й у візуальній площині. Дизайн логотипа та брендбук стали легшими у сприйнятті, більш адаптованими для цифрових носіїв. Пілотом нового стилю стала кампанія Back to school, що тривала у серпні-вересні 2024 року. В ній вже були помітними новий шрифт, спеціально розроблений для Алло, нова композиція в маркетингових матеріалах, слоган та логотип. До кінця 2024 року компанія оновила дизайн в соціальних мережах, комунікаційних матеріалах на сайті та інших носіях.
Інновау: інновації, що просто вау!
Щоб спростити клієнтам процес вибору товарів, які не лише спрощують повсякденне життя, а й вражають інноваціями, маркетплейс Алло створив нову категорію під назвою "Інновау". Цей розділ на сайті allo.ua містить доступні інноваційні продукти, що вражають своїми "вау"-ефектами та поєднують сучасні технології, стильний дизайн і особливу функціональність. Легко помітити ці інноваційні товари на маркетплейсі за спеціальним значком, прикріпленим до кожного з них.
Що таке доступні інновації? Це, наприклад, камера на смартфоні або планшеті, оснащена штучним інтелектом, яка робить знімки ще якіснішими; це інтерактивна іграшка, що щоразу пропонує нові сюжети; це пилосос, який здатен оцінити рівень забруднення, самостійно вивантажувати сміття та навіть очищати насадки після вологого прибирання тощо.
Найкращі інноваційні продукти в Алло:
Алло - це маркетплейс всеукраїнського рівня, який пропонує широкий асортимент інноваційних товарів: від електроніки та інструментів до іграшок і меблів. Ми забезпечуємо зручну доставку замовлень прямо до вашого дому, на пошту або в магазини в більш ніж 100 містах України.
Відкрий Алло – виріши свої питання!
#Україна #Українці #Соціальна мережа #Дизайн #Інновації #Комунікація #Роздрібний магазин #Бренд #Товари #Роздрібна торгівля #Меблі #Пошта #Маркетинг #Смартфон #Іграшка #Електроніка #Алло (торговельна мережа) #Онлайн-маркетплейс #Гасло #Логотип #Шрифт