Маркетплейс "Алло" представив оновлений бренд і запустив нову категорію товарів під назвою "Інновау".

Протягом 2024 року компанія Алло активно вдосконалювала своє ринкове позиціонування, комунікаційну стратегію та загальний імідж бренду. Це призвело до формування нового бачення її діяльності: тепер Алло сприймається не лише як маркетплейс, а як платформа, що акцентує увагу на інноваціях, доступних для українських споживачів.

"Алло займає провідні позиції в українському електронному комерційному середовищі і вже протягом 26 років є значущим брендом в Україні. Наша мета — залишатися цікавими для наших споживачів, пропонуючи нові продукти та технологічні інновації. Сучасний світ і сприйняття людей постійно змінюються, бренди стають дедалі більш цифровими, що вимагає регулярного оновлення. Водночас ми прагнули зберегти впізнаваність бренду Алло для українців. Роздрібна торгівля повинна полегшувати життя людям і робити його більш комфортним — саме в цьому ми бачимо призначення нового Алло", — підкреслив Олександр Пащенко, генеральний директор омніканального роздробу Алло.

"Відкрий Алло - закрий питання". Нові бренд-платформа, брендбук та стиль

Полегшити повсякдення завдяки новітнім технологіям, спростити процес вибору та покупки - відтепер на такій бренд-платформі Алло ґрунтує свої комунікації. Над оновленням позиціонування, брендбука, слогана та стилю працювала агенція Fedoriv. "Відкрий Алло - закрий питання" - каже новий слоган маркетплейсу, адже саме Алло допоможе з пошуком та покупкою потрібних речей.

Оновлене позиціонування втілилося й у візуальній площині. Дизайн логотипа та брендбук стали легшими у сприйнятті, більш адаптованими для цифрових носіїв. Пілотом нового стилю стала кампанія Back to school, що тривала у серпні-вересні 2024 року. В ній вже були помітними новий шрифт, спеціально розроблений для Алло, нова композиція в маркетингових матеріалах, слоган та логотип. До кінця 2024 року компанія оновила дизайн в соціальних мережах, комунікаційних матеріалах на сайті та інших носіях.

Інновау: інновації, що просто вау!

Щоб спростити клієнтам процес вибору товарів, які не лише спрощують повсякденне життя, а й вражають інноваціями, маркетплейс Алло створив нову категорію під назвою "Інновау". Цей розділ на сайті allo.ua містить доступні інноваційні продукти, що вражають своїми "вау"-ефектами та поєднують сучасні технології, стильний дизайн і особливу функціональність. Легко помітити ці інноваційні товари на маркетплейсі за спеціальним значком, прикріпленим до кожного з них.

Що таке доступні інновації? Це, наприклад, камера на смартфоні або планшеті, оснащена штучним інтелектом, яка робить знімки ще якіснішими; це інтерактивна іграшка, що щоразу пропонує нові сюжети; це пилосос, який здатен оцінити рівень забруднення, самостійно вивантажувати сміття та навіть очищати насадки після вологого прибирання тощо.

Найкращі інноваційні продукти в Алло:

Алло - це маркетплейс всеукраїнського рівня, який пропонує широкий асортимент інноваційних товарів: від електроніки та інструментів до іграшок і меблів. Ми забезпечуємо зручну доставку замовлень прямо до вашого дому, на пошту або в магазини в більш ніж 100 містах України.

Відкрий Алло – виріши свої питання!

#Україна #Українці #Соціальна мережа #Дизайн #Інновації #Комунікація #Роздрібний магазин #Бренд #Товари #Роздрібна торгівля #Меблі #Пошта #Маркетинг #Смартфон #Іграшка #Електроніка #Алло (торговельна мережа) #Онлайн-маркетплейс #Гасло #Логотип #Шрифт

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
Огляд Parimatch: Інноваційний майданчик азартних розваг
У печері виявили язичницький культовий центр.
Експерт вказав на чотири слабкі сторони програм в університетах.
Теги