«Клієнт завжди має рацію»: чому деякі університетські викладачі надають вищі оцінки, ніж студенти дійсно заслуговують.

У деяких університетах викладачі надають студентам завищені оцінки під тиском адміністрації навчальних закладів. Цей підхід пояснюється тим, що студентів сприймають як клієнтів, яких потрібно задовольнити. Водночас, багато викладачів відчувають розчарування та безсилля, оскільки оцінювання не є їхнім власним вибором. Подібна проблема спостерігається вже протягом п’яти десятиліть.

Практика підвищення оцінок може підірвати якість університетського диплома та престиж вищої освіти, інформує Тhe Сonversation. У звіті Австралії за 2024 рік було виявлено, що кількість відмінних оцінок, виставлених студентам Сіднейського університету, зросла на 234% між 2011 і 2021 роками.

У 2024 році науковці провели опитування серед науковців. В моніторингу взяло участь 110 респондентів. Серед них 73% заявили, що спостерігали завищення оцінок у своїх університетах. 50% академіків вказало, що вони були розчаровані завищенням оцінок, 44% вказали на безсилля і ще 31% на невдоволення. Близько 11% залишилися байдужими, а 7% були задоволені ситуацією, з якою вони зіткнулися щодо інфляції оцінок.

Оскільки оцінки студентів часто відіграють важливу роль у прийнятті рішень про підвищення чи збереження викладачів на посаді, існує ймовірність, що вони можуть завищувати бали, аби отримати кращі відгуки.

Крім того, якщо студент скаржиться на свою оцінку, це автоматично збільшує обсяг роботи для викладача, якому потрібно переглянути її та потенційно відповісти старшокурсникам або іншим членам керівництва університету. Деякі з педагогів казали про те, що підвищували оцінки, які не склали курс з менш ніж двома балами. Таким чином вони намагалися економити години свого робочого часу.

Водночас, викладачі університетів розповіли, що вони не відчувають підтримки, якщо студент оскаржує свої оцінки. Так, науковцям "дуже важко" не підвести студента. Зокрема, це стосується випадку, коли "клієнт завжди правий, і якщо він незадоволений, вас просять переоцінити".

Декілька респондентів обґрунтовували підвищення оцінок як прийнятний компроміс, якщо це робиться в помірних межах, або вважали це явище морально нейтральним. Один із учасників зазначив, що збільшення оцінок є наслідком зростання кількості студентів, які навчаються в університетах.

Вислів "клієнт завжди правий" був створений у 1909 році Гаррі Гордоном Селфріджем, засновником знаменитого універмагу Selfridge в Лондоні. Ця фраза зазвичай слугує для того, щоб запевнити клієнтів у високій якості обслуговування, а також нагадати співробітникам про необхідність надання відмінного сервісу.

Раніше OBOZ.UA повідомляв, що під час літніх канікул учні можуть втратити до 30% своїх знань.

#Університет #Лондон #Студент #Учитель #Вища освіта #Вищий навчальний заклад #Моніторинг #Академік #Австралія #Вчений #Інфляція #Університет Сіднея

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
1win — твоя территория азарта, ярких эмоций и настоящих выигрышей
Університет італійського міста Аквіла став новим членом Глобальної коаліції українських студій, повідомила Олена Зеленська на офіційному сайті Президента України.
Гарвардський університет може опинитися під загрозою втрати акредитації внаслідок скарг на прояви антисемітизму, повідомляє Delo.ua.
Теги