Однак цей метод вимагає значних зусиль з боку викладача.
Індивідуальні завдання для учнів формуються з урахуванням їхніх знань, швидкості засвоєння матеріалу та інших характеристик.
Такий підхід дозволяє врахувати різні потреби учнів і зробити навчання більш ефективним. Проте, як зазначають британські дослідники, індивідуальні завдання не повинні замінювати інші види роботи в класі. Про це пише британське видання Education Endowment Foundation.
Ці завдання повинні слугувати підтримкою основного навчального процесу. Використання індивідуальних завдань демонструє позитивний вплив: учні можуть отримати до чотирьох місяців додаткового прогресу, хоча результати можуть відрізнятися.
Частково це пов'язано з труднощами впровадження цього підходу без втрати часу на основні заняття. Індивідуальні завдання вимагають від вчителя більше організації та моніторингу, що зменшує час для безпосередньої педагогічної взаємодії.
Індивідуалізоване навчання демонструє велику ефективність на етапі середньої освіти, адже учні тут здобувають більше свободи та вчаться управляти своїм навчальним процесом. Особливо позитивні результати спостерігаються у природничих дисциплінах, в порівнянні з математикою чи читанням.
Підтримка асистентів вчителя та використання цифрових технологій також можуть допомогти в індивідуалізації навчання і бути не менш ефективними.
Раніше на сайті Знай.ua з'явилася інформація про те, що кількість університетів значно зменшиться: немає достатньо студентів для навчання.
Не так давно ми згадували, що в Швейцарії підліткам відкривається можливість взяти участь у проекті, заявки на який потрібно подавати до 10 січня.
#Сполучене Королівство #Математика #Вищий навчальний заклад #Природничі науки #Швейцарія #Моніторинг #Прогрес (історія)