
Дмитро Казанцев має більш ніж п'ять років досвіду в сфері журналістики. Він спеціалізується на написанні SEO-текстів і статей, присвячених IT-бізнесу, економіці та стартапам. Своїм захопленням вважає наукову популяризацію, джазову музику та кінематограф.
Компанія Grammarly, яка є найдорожчим українським єдинорогом з оцінкою в $13 млрд, готується до трансформації у мультипродуктову компанію.
У розмові з Forbes Ukraine новий генеральний директор Grammarly Шишир Меротра повідомив, що у серпні компанія представила своїх перших штучних інтелектуальних агентів, а до завершення року планує змінити свою назву.
За його словами, сервіс поступово перетворюватиметься на платформу для багатьох ШІ-агентів. Зазначається, що Grammarly працює наразі в близько 500 000 різних вебсайтів та десктопних і мобільних додатків і допомагає користувачам у реальному часі; сервіс зчитує інформацію з екранів і може пропонувати або вносити зміни.
Ми любимо називати це "ШІ-шосе". Наразі по цьому шосе мандрує лише один автомобіль - умовний викладач англійської мови. Але це лише один із прикладів, як ми інтегруємо ШІ для користувачів. Продукт Grammarly можна вважати нашим першим ШІ-агентом. У майбутньому ми плануємо розширити нашу платформу, додавши ще більше агентів. Головна мета - перетворити Grammarly з одного продукту в багатофункціональну платформу для різних ШІ-агентів, -- зазначив засновник Coda та новий CEO Grammarly.
Шишир Меротра також відмітив, що більшість роботи над ШІ-агентами сервісу відбувається в Києві. "У мене була можливість дізнатися більше як про українське коріння Grammarly, так і про нашу підтримку України. Я дуже радий продовжувати інвестувати в Україну. Зокрема, ми вирішили заснувати і базувати команду, яка працює над нашими ШІ-агентами, саме в Україні, у Києві", -- розповів топменеджер.
Підприємець оголосив про нововведення, які змінять користувацький досвід Grammarly:
▪️У 2025 році компанія представить нові оновлення, які розширять можливості сервісу далеко за межі простого перевіряння орфографії.
▪️платформа Grammarly буде відкритою для того, щоб інші могли приєднуватися і взаємодіяти зі своїми кінцевими користувачами через цю платформу;
▪️Для корекції сприйняття компанія оновить своє позиціонування — щоб користувачі вбачали Grammarly не лише як окремий інструмент, а як складову частину більшої платформи, що інтегрує численні інші рішення.
"Ми займаємося розробкою нової назви для нашої компанії. Вже маємо певний варіант, але поки що не готові його представити. Ці зміни планується впровадити до завершення року," -- зазначив генеральний директор Grammarly.
Якщо розглядати порівняння з ChatGPT, то Шишир Меротри зазначає, що Grammarly має відмінний підхід до концепції штучного інтелекту.
"ChatGPT прагне стати основним центром для користувачів, тоді як наша стратегія зовсім інша — ми намагаємося інтегрувати ШІ-агентів у платформи, з якими вже працюють люди, такі як Google Docs, Coda, Superhuman, Gmail та iPhone Notes. Ми бачимо ChatGPT не як конкурент, а як джерело натхнення для розвитку наших ШІ-сервісів. Переконані, що в майбутньому в галузі штучного інтелекту буде кілька провідних гравців, і ми хочемо, щоб Grammarly стала одним із основних постачальників ШІ, що безпосередньо взаємодіє з користувачами," — зазначив генеральний директор Grammarly.
Він також поділився інформацією про внесок українців-засновників Grammarly, Макса Литвина та Алекса Шевченка. "Макс відповідає за стратегії зростання, включаючи залучення нових користувачів та маркетингові кампанії. Алекс займає одну з ключових позицій у нашому продуктовому відділі, тісно співпрацюючи з нашим головним продуктовим директором Ноамом Ловінським над створенням нових продуктів. Обидва є важливими членами моєї управлінської команди," — зазначив генеральний директор Grammarly Шишир Меротра.
Нагадаємо, що в грудні 2024 року Grammarly оголосила про придбання компанії Coda, яка спеціалізується на розробці інструментів штучного інтелекту для підвищення продуктивності. Внаслідок цього злиття генеральним директором обох компаній став Шишир Меротра, який раніше обіймав цю посаду в Coda.
Grammarly став першим українським стартапом, який досяг статусу "єдинорога". Заснований у 2009 році в Києві Максимом Литвиним, Олексієм Шевченком та Дмитром Лідером, проект досяг фінансової оцінки в $13 млрд після раунду інвестицій у 2021 році, коли було залучено $200 млн. Щоденно близько 40 мільйонів користувачів користуються основним продуктом Grammarly, серед яких понад 50 000 компаній і 3000 університетів. Виторг компанії становить $700 млн.
Як ми вже зазначали раніше, нещодавно Grammarly представила вісім нових спеціалізованих агентів, які покликані допомагати користувачам у виконанні письмових завдань. Ці агенти виконують різні функції, включаючи пошук джерел, перевірку на плагіат, прогнозування реакцій читачів та оцінювання написаного. Першим серед новинок став агент Reader Reactions, який має можливість передбачити, які висновки може зробити читач, які питання можуть залишитися без відповіді та де можуть виникнути непорозуміння, незалежно від того, чи йдеться про професора, менеджера чи споживача. Цей агент пропонує рекомендації, які допоможуть автору адаптувати текст для конкретної аудиторії.
Також зверніть увагу: Grammarly придбаває поштовий клієнт Superhuman для своєї платформи штучного інтелекту.
#Google #Університет #Тарас Шевченко #Київ #Україна #Підприємництво #Машина. #Економіка #Кінофільм #Стартап-компанія #ChatGPT #Англійська мова #Штучний інтелект #Генеральний директор #Grammarly #Маркетинг #Філософія #Журналістика #Мобільний додаток #Долар #Плагіат #IPhone #Forbes (журнал) #Gmail #Персональний комп'ютер #Виручка