У UNIT.City пройшов GET Business Festival, який зібрав більше 100 керівників компаній на трьох різних сценах. 1400 учасників ділилися думками щодо стратегій зростання, новаторських ідей та партнерських ініціатив.
12 грудня GET Business Festival об'єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерські програми, передає УНН.
1400 учасників взяли участь у насиченому навчальному процесі та мережевих заходах у UNIT.City.
Фестиваль отримав визнання завдяки зірковим ведучим з каналів 1+1 Україна, 1+1 Марафон, 2+2 та ТЕТ. Головну сцену вели Юрій Горбунов та Руслан Шаріпов, а на сцені "Бізнес-кейси" свою майстерність продемонстрували Максим Сухенко та Катерина Нестеренко. На сцені "Маркетингові стратегії" виступили Нікіта Добринін та Ірина Прокоф'єва.
Подія стартувала з відкритого інтерв'ю, яке проходило на сцені за участі Данила Гетманцева, голови Комітету з фінансових, податкових та митних питань. Він висвітлив найактуальніші питання, що турбують підприємців у сфері оподаткування, а також розповів про успіхи у боротьбі з тіньовою економікою.
Значна дискусія щодо перспектив євроінтеграції відбулася за участю Олени Шуляк, яка є головою Комітету Верховної Ради України з питань державного управління та очолює партію "Слуга народу", Віталія Коваля, міністра аграрної політики та продовольства України, Євгена Заіграєва, члена правління ПриватБанку, відповідального за корпоративний бізнес та МСБ, а також Ігоря Ліскі, засновника компанії EFI Group. Модерацією заходу займалася Наталія Микольська, виконавча директорка Diia.City United.
Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, а також бізнес-коуч, поділився своїми думками щодо багатообіцяючих напрямків для започаткування бізнесу. Тим часом Павло Матіяш, генеральний директор Activitis і онлайн-платформи eDilo, роз'яснив, як можливість розстрочки платежів трансформує бізнес-середовище.
Особливу увагу привернула дискусійна панель, присвячена штучному інтелекту, яку модерувала Тетяна Шерман, керівниця з маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК. У заході взяли участь такі експерти: Олександр Краковецький, CEO DevRain та CTO DonorUA, Володимир Красотін, директор з цифрової трансформації в фармацевтичній компанії "Лідерна", Андрій Желєзняк, директор Big Data "Київстар", Дмитро Самолюк, керівник цифрових телеканалів "М1-Україна" і "М2-Україна", а також Ольга Кронда, начальниця департаменту розвитку інновацій IP-офісу.
Обговорення ефективності партнерських програм відбулося під керівництвом Сергія Кості, маркетинг-директора Bolt у Центральній та Східній Європі, а також в Азії. У дискусії взяли участь: Євген Янович, актор і ведучий програми "20:23", Ольга Дівущак, маркетолог і співзасновниця Paint Digital Agency, Катерина Жураківська, директорка з маркетингу БФК Gulliver, Антон Бокий, Chief Marketing Officer компанії INTERTOP Ukraine, і Альона Горковенко, менеджер маркетингової команди OLX Ukraine and CA.
Під час війни відбулося обговорення соціальних ініціатив бізнесу за участі провідних експертів: Яни Ляхович, яка очолює департамент корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media, Олени Осипчук, PR-директорки SOCAR Energy Ukraine, Валерії Татарчук, засновниці благодійного фонду "ТВОЯ ОПОРА", Маші Проніної, керівниці маркетингового відділу мережі супермаркетів "ЕКО МАРКЕТ", Олександри Гайворонської, директорки департаменту розвитку і партнерств фонду "Повернись живим", та Олександри Ковтуненко, менеджерки з корпоративної соціальної відповідальності "Київстар". Модерацію заходу здійснила Юлія Соцька, керівниця PR фонду "Повернись живим".
Тарас Маципура, віцепрезидент з маркетингу PJSC Carlsberg Ukraine, підкреслив, що соціальна відповідальність перетворилася з простого обов'язку на важливу конкурентну перевагу.
Обговорення викликів, які постають перед енергетичним сектором, відбулося за участю: Ольги Рибачук, генеральної директорки Elementum Energy; Олександра Клепалова, виконуючого обов'язки СЕО компанії Atmosfera; Володимира Перегудова, старшого координатора проєкту GIZ; Олександра Кісільова, радника генерального директора АТ "Енергетична компанія України"; Тетяни Корнієнко, директорки департаменту малого та середнього бізнесу Укргазбанку; та Ігоря Тинного, власника IVT group.
В'ячеслав Поліновський, генеральний директор онлайн-академії GoITeens, поділився успішним досвідом розробки EdTech-продукту. Тим часом Лідія Білас, засновниця освітніх проєктів WOW Corporation, підкреслила значення мрій у світі бізнесу.
Віктор Іванченко, Head of Strategy & R&D Megapolis, проаналізував тенденції OOH-ринку. Макс Нефьодов, директор з інноваційних рішень Київської школи економіки, поділився комплексною стратегією підтримки державою МСП.
У фінансовій панелі взяли участь: Андрій Семченко, керівник корпоративного бізнесу в Страховій компанії ІНГО, Ірина Старомінська, генеральна директорка Universal Bank, Катерина Рожкова, перша заступниця голови Національного банку України, а також Тетяна Тимченко, фінансова директорка компанії "Нова пошта".
Демографічні виклики та рішення обговорили: Олег Давиденко, директор з корпоративних комунікацій Групи "Метінвест", Ілона Пасечник, директорка/HRD "АЛВІВА УКРАЇНА" керівної компанії ALVIVA GROUP, Дарина Марчак, перша заступниця міністра соціальної політики України, Тимофій Брік, ректор Університету "Київська школа економіки", Надія Крижановська, головна лікарка, кофаундерка Preventa. Модераторка -- Оксана Рудюк, PR-директорка American University Kyiv.
Організатори заходу, Delo.ua та Ekonomika+, висловлюють щиру подяку своїм партнерам: генеральному партнеру – OLX; основним партнерам – ПриватБанку та "Київстар"; генеральному інформаційному партнеру – 1+1 media; гостинним партнерам – UNIT.City та ДТЕК Академії; кавовому партнеру – Foundation Coffee Roasters; водному партнеру – "Моршинській"; смачному партнеру – Lantmannen Axa; солодким партнерам – "КиївХліб" та Tarta; алкогольним партнерам – Jack Daniel's та Nemiroff; винному партнеру – Maison Castel; а також партнерам трансляції – "Київстар ТБ" та Microff.
Також організатори висловлюють подяку медіапартнерам: компаніям Megapolis, ADV.EXPERT, БФК Gulliver, InfoVision, BC Media, StarLight Media, "Освіта Дивосвіт", Hurma; телеканалам "МИ Україна", "МИ Україна плюс", ICTV 2, "Київ 24", "Еспресо", "Апостроф"; онлайн-ресурсам УНН, "Комерсант Україна", Liga Zakon, HiTech.Expert, Burda Media Ukraine, PaySpace Magazine, "Апостроф", "Главком", "Ділова столиця", UA.news, TrueUA, Marketer.ua, Founder, "Економіст", XSPORT, 44.ua, Postfactum, "Перший бізнесовий", CASES, Logist.FM, HR Liga, "Охорона праці", "ШоТам", Європейській Бізнес Асоціації та Асоціації креативних індустрій України.
#Київ #Україна #Азія #Верховна Рада #Бізнес #Інновації #Економіка #Українські національні новини #Слуга народу (політична партія) #Європейська інтеграція #Каліфорнія #Штучний інтелект #Генеральний директор #Ведучий #Стратегія #ПриватБанк #Данило Галицький #Горбунов Юрій Миколайович #Фармацевтика #Виконавча влада (уряд) #Маркетинг #Київстар #Податок #Група "1+1 медіа #ТЕТ (телеканал) #Національний банк України #Східна Європа #SOCAR #Центральна Європа #Київська школа економіки #OLX #Центральна Азія #Повертайся живим #ДТЕК #Укргазбанк #Carlsberg Group #Американський університет #Метінвест #"Джек Деніелс