12 грудня GET Business Festival зібрав понад 100 бізнес-лідерів, які обмінювались досвідом на трьох сценах, обговорюючи стратегії зростання, інноваційні рішення та партнерські ініціативи.
1400 учасників взяли участь у насиченому навчальному процесі та мережевих активностях в UNIT.City.
Ведучими фестивалю стали топові ведучі 1+1 Україна, 1+1 Марафон, 2+2 та ТЕТ, головної сцени - Юрій Горбунов та Руслан Шаріпов, сцену "Бізнес-кейси" вели Максим Сухенко та Катерина Нестеренко. На сцені "Маркетингові стратегії" ведучими були Нікіта Добринін та Ірина Прокоф'єва.
Подія стартувала з публічного інтерв'ю на сцені за участю Данила Гетманцева, голови Комітету з фінансових, податкових та митних питань. Він розкрив найактуальніші запитання бізнесменів про оподаткування та поділився успіхами в боротьбі з тіньовою економікою.
Дискусія на тему можливостей євроінтеграції відбулася за участю важливих фігур: Олени Шуляк, голови Комітету Верховної Ради України з питань державного управління та лідера партії "Слуга народу", Віталія Коваля, міністра аграрної політики та продовольства України, Євгена Заіграєва, члена правління ПриватБанку, відповідального за корпоративний бізнес і МСБ, а також Ігоря Ліскі, засновника компанії EFI Group. Модерацією заходу займалася Наталія Микольська, виконавча директорка Diia.City United.
Ігор Сироватко, операційний директор OLX в Україні та Центральній Азії, а також бізнес-коуч, поділився своїми думками щодо перспективних напрямків для започаткування бізнесу. У свою чергу, Павло Матіяш, генеральний директор Activitis та онлайн-платформи eDilo, роз'яснив, як схема оплати частинами трансформує бізнес-ландшафт.
У панелі про штучний інтелект під модерацією Тетяни Шерман взяли участь Олександр Краковецький, CEO DevRain, CTO DonorUA, Володимир Красотін, директор з цифрової трансформації фармацевтичної компанії "Лідерна", Андрій Желєзняк, директор Big Datа "Київстар", Дмитро Самолюк, Head of Digital телеканалів "Ми-Україна" та "Ми-Україна+", та Ольга Кронда, начальниця департаменту розвитку інновацій IP-офісу.
Обговорення ефективності партнерських програм відбулося під керівництвом Сергія Кості, маркетинг-директора компанії Bolt у регіонах Центральної та Східної Європи, а також Азії. Участь у дискусії взяли: Євген Янович, актор і ведучий програми "20:23", Ольга Дівущак, маркетолог компанії Foundation Coffee Roasters та співзасновниця Paint Digital Agency, Катерина Жураківська, директорка з маркетингу БФК Gulliver, Антон Бокий, головний маркетинговий директор INTERTOP Ukraine, та Альона Горковенко, менеджер команди маркетингу в OLX Ukraine and CA.
Обговорення соціальних ініціатив бізнесу в умовах війни відбулося за участю: Яни Ляхович, яка очолює департамент корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media, Олени Осипчук, PR-директорки SOCAR Energy Ukraine, Валерії Татарчук, засновниці благодійного фонду "ТВОЯ ОПОРА", Маші Проніної, керівниці відділу маркетингу мережі супермаркетів ЕКО МАРКЕТ, Олександри Гайворонської, директорки Департаменту розвитку і партнерств фонду "Повернись живим", а також Олександри Ковтуненко, менеджерки з комунікацій у сфері соціальної відповідальності "Київстар". Модератором заходу стала Юлія Соцька, керівниця PR БФ "Повернись живим".
Тарас Маципура, віцепрезидент з маркетингу PJSC Carlsberg Ukraine наголосив, що соціальна відповідальність стає не просто обов'язком, а справжньою конкурентною перевагою.
Обговорення викликів, що постають перед енергетичним сектором, відбулося за участі: Ольги Рибачук, генеральної директорки Elementum Energy, Олександра Клепалова, виконуючого обов'язки СЕО Atmosfera, Володимира Перегудова, старшого координатора проєкту GIZ, Олександра Кісільова, радника генерального директора АТ "Енергетична компанія України", Тетяни Корнієнко, директора департаменту малого та середнього бізнесу Укргазбанку, а також Ігоря Тинного, засновника IVT group.
В'ячеслав Поліновський, генеральний директор онлайн-академії GoITeens, поділився вдалим прикладом розробки EdTech-продукту, тоді як Лідія Білас, засновниця освітньої мережі WOW Corporation, підкреслила значення мрій у підприємництві.
Віктор Іванченко, керівник відділу стратегії та досліджень в Megapolis, провів аналіз сучасних тенденцій на ринку зовнішньої реклами. Макс Нефьодов, директор з інноваційних рішень Київської школи економіки, представив всебічну стратегію державної підтримки малого та середнього бізнесу.
У фінансовій панелі виступили: Андрій Семченко, керівник корпоративного бізнесу Страхової компанії ІНГО, Ірина Старомінська, генеральний директор Universal Bank, Катерина Рожкова, перша заступниця голови Національного банку України, а також Тетяна Тимченко, фінансовий директор "Нової пошти".
Демографічні виклики та рішення обговорили: Олег Давиденко, директор з корпоративних комунікацій Групи "Метінвест", Ілона Пасечник, директорка/HRD "АЛВІВА УКРАЇНА" керівної компанії ALVIVA GROUP, Дарина Марчак, перша заступниця міністра соціальної політики України, Тимофій Брік, ректор Університету "Київська школа економіки", Надія Крижановська, головна лікарка, кофаундерка Preventa. Модераторка -- Оксана Рудюк, PR-директорка American University Kyiv.
Генеральний партнер -- OLX; головні партнери -- ПриватБанк та Київстар.
#Україна #Азія #Верховна Рада #Бізнес #Інновації #Економіка #Слуга народу (політична партія) #Європейська інтеграція #Каліфорнія #Штучний інтелект #Генеральний директор #Стратегія #ПриватБанк #Данило Галицький #Горбунов Юрій Миколайович #Фармацевтика #Виконавча влада (уряд) #Маркетинг #Київстар #Податок #Група "1+1 медіа #ТЕТ (телеканал) #Національний банк України #Східна Європа #SOCAR #Центральна Європа #Київська школа економіки #OLX #Центральна Азія #Повертайся живим #Carlsberg Group #Американський університет #Метінвест #Головний інженер #Марафон #Нова Пошта