Дослідження, яке було проведено під керівництвом доцента Гарвардської вищої школи Філа Кейпіна, оцінило прогрес у розвитку навичок розуміння прочитаного школярами. Результати порівнювалися з моніторингом 1970-х років, яке проводила дослідниця грамотності Долорес Дуркін. Тоді науковиця визначила, що вчителі приділяли менше 1% часу на навчання учнів розуміти прочитане.
Експерти проаналізували 66 досліжень з 1980 по 2023 рік, які стосувалися теми розуміння прочитаного, інформує Harvard Graduate School of Education. Згідно з результатами, 23% навчального часу присвячено розумінню під час читання. Попри це, розвиток навичок розуміння прочитаного у школах має бути пріоритетом.
Також вдалося встановити, що учні мали обмежений час і можливості для роботи з текстами. Так, скорочення часу на читання і довжина текстів можуть бути потенційними перешкодами для "частоти навчання розуміння прочитаного".
Одночасно, стратегії для покращення розуміння прочитаного не отримували необхідної підтримки з боку вчителів. Таким чином, методи залишилися незмінними в порівнянні з тими, що відзначала Дуркін. Зокрема, обговорення текстів проходили "під контролем і впливом викладача".
Дослідник з Гарварду поділився кількома порадами для вдосконалення навичок читання. Серед цих рекомендацій:
Він вважає, що усвідомлення прочитаного має велике значення не тільки в літературі, але й в інших дисциплінах, таких як суспільні науки, природничі науки чи математика.
Сьогодні Кейпін активно працює з педагогами над спільною ініціативою, яка спрямована на створення рішень для вдосконалення процесу навчання читанню. Очікується, що ці зусилля сприятимуть подоланню розриву між науковими дослідженнями та практичними методами викладання.
Раніше OBOZ.UA повідомляв, що заняття читанням і математичними вправами сприяють захисту мозку від процесів старіння.
#Учитель #Математика #Дослідження #Природничі науки #Моніторинг #Мозок #Стратегія #Соціальні науки #Старіння #Доцент #Вчений #Гарвардська вища школа освіти