Дослідники з Університету Нотр-Дам у Китаї здійснили аналіз, присвячений впливу швидкого переходу від традиційного навчання до онлайн-формату під час карантину на академічні результати студентів вищих навчальних закладів. Виявилося, що для деяких спеціальностей студенти демонструють кращі результати в умовах дистанційного навчання, ніж при особистому відвідуванні занять.
У процесі дослідження науковці провели аналіз даних приблизно 8000 студентів з дев'яти китайських університетів. Вони виявили, що після переходу на дистанційне навчання студенти бакалаврату досягли кращих результатів у математиці та інших дисциплінах, що вимагають логічного мислення. Дослідники порівняли оцінки студентів до пандемії, коли навчання проходило в традиційному форматі, з оцінками під час карантину, коли всі заняття були переведені в онлайн-формат, повідомляє сайт phys.org.
За словами науковців, вони покращили свої оцінки приблизно на вісім-одинадцять балів за 100-бальною шкалою.
У свою чергу, курси, що базуються на обговореннях і інтерпретаціях, які важко перенести в онлайн-середовище, значно менш ефективно використовували переваги віртуального навчання.
"Наші дослідження свідчать, що при грамотному підході онлайн-освіта здатна перетворитися на не просто альтернативу в умовах надзвичайних ситуацій, а на потужний засіб для навчання, особливо в галузі аналітичних дисциплін," - зазначив Лу.
Раніше OBOZ.UA повідомляв, що заслужений вчитель України виокремив три основні проблеми, пов'язані з онлайн-освітою.
#Університет #Студент #Коледж #Математика #Дистанційна освіта #Ступінь бакалавра #Китай (регіон) #Пандемія #Карантин. #Усний переклад (лінгвістика) #Університет Нотр-Дам