Перший проректор Київської школи економіки Єгор Стадний зазначив, що в разі наявності труднощів з обладнанням у класах хімії та фізики, школи можуть використовувати університетські аудиторії, де є необхідні ресурси. Проте, ця можливість залишилася непоміченою.
Стадний зазначає, що для надолуження освітніх втрат у школярів, можна створювати освітні хаби на базі університетів, коледжів тощо, де заняття проводитимуть викладачі цих закладів освіти. Таку думку освітянин висловив в інтервʼю Новій українській школі.
"Я знаю не один випадок коли в школі або в школах проблеми з цими класами і обладнанням. В цьому ж самому місті є обладнання, яке можна використовувати для навчання шкільної програми з хімії в університетах. В університетах нема студентів, тому що вони всі на дистанційці. Всі кажуть: "Нема для середньої освіти обладнання". Ось воно, за пару кілометрів в цьому місті стоїть і ніхто його не використовує", - ділиться Стадний.
Він зазначив, що найближчим часом навчальні заклади опиняться перед викликом дефіциту вчителів. На сьогоднішній день кількість кваліфікованих педагогів, які здатні якісно викладати хімію, є обмеженою, і більшість з них - це вчителі, які самостійно шукають матеріали для підготовки до занять.
Проректор КШЕ підкреслює, що навчання хімії в режимі дистанційного навчання є недоцільним. Він зазначає, що учні не здатні повноцінно засвоїти матеріал, зокрема реакції хімічних сполук, коли спостерігають за ними лише через екран.
На досягнення школярів у фізиці та хімії значною мірою впливають їхні математичні навички. Якщо ці знання недостатні, то результати в природничих науках можуть бути не найкращими. Це підтверджується малим числом учасників на національному мультипредметному тесті, які вирішують обрати ці дисципліни.
"Мені так здається, що з фізикою теж недалеко ситуація дійшла. Тому що, дуже багато все зав'язано на експериментальну базу. Знову ж таки, на класи - обладнані або не обладнані. І не можу тут не сказати, дуже добре простежується проблема, як полісімейкери на різних рівнях дивляться на взагалі освіту", - додав Стадний.
Раніше OBOZ.UA інформував про те, який предмет виявився найменш затребуваним на НМТ.
#Університет #Студент #Учитель #Коледж #Математика #Знання #Природничі науки #Фізика #Хімія #Проректор #Середня освіта #Нобелівська премія з хімії #Київська школа економіки