Сьогоднішні учні все частіше звертаються до різноманітних застосунків штучного інтелекту для отримання знань, що спонукало один з американських університетів до проведення експерименту. В рамках дослідження, в якому брали участь дві навчальні групи, було вивчено вплив таких технологій на результати іспитів.
29 учасників однієї групи використовували додаткові інструменти, такі як ChatGPT, тоді як інша група з 28 студентів готувалась до екзаменів повністю без допомоги штучного інтелекту. Як пише сайт phys.org, їхні результати іспитів були однаковими.
Викладачі зазначають, що впровадження штучного інтелекту сприяло підвищенню залученості та впевненості студентів, хоча результати їх іспитів не покращилися. Проте, у класі, де використовувався ШІ, учні регулярно повідомляли про більшу задоволеність навчальним процесом. Студенти, які мали доступ до технологій ШІ, активніше брали участь у заняттях, формуючи більш рефлексивні підходи до навчання, такі як редагування відповідей, виявлення помилок і надання переваги своїм власним думкам над автоматично згенерованими.
"Річ не у тому, що ШІ допоміг студентам навчитися краще - він допоміг їм навчатися ефективніше та впевненіше. Вони витрачали менше часу поза аудиторією на домашні завдання та підготовку до іспитів", - каже Крістіан Рохас, професор і завідувач кафедри економіки ресурсів, який викладав обидва розділи курсу.
Раніше OBOZ.UA повідомляв, що планується використовувати штучний інтелект для оцінки завдань Національного мультипредметного тесту.
#Університет #Студент #Економіка #ChatGPT #Штучний інтелект #Іспит