Есе, генеровані штучним інтелектом, не можуть зрівнятися з працею справжніх студентів. Хоча тексти, створені за допомогою ChatGPT, вражають своєю зв'язністю та граматичною коректністю, їм не вистачає важливого елемента - індивідуального підходу.
Такі результати були отримані вченими з Університету Східної Англії, повідомляє Rhys.org. В умовах, коли грань між текстами, створеними людьми, і тими, що згенеровані машинами, стає все менш чіткою, цей аналіз акцентує увагу на необхідності вдосконалення критичного мислення та етичної свідомості в сучасному цифровому світі.
Дослідники висловлюють надію, що їхні результати сприятимуть викладачам у виявленні шахрайства в навчальних закладах різного рівня по всьому світу, дозволяючи ідентифікувати тексти, створені за допомогою штучного інтелекту.
Дослідницька команда провела аналіз 145 есе, створених справжніми студентами університету, порівнюючи їх із такою ж кількістю текстів, згенерованих за допомогою ChatGPT.
"Нас особливо зацікавили так звані "маркери залученості", такі як запитання і особисті коментарі. Ми виявили, що есе, написані справжніми студентами, постійно демонструють широкий спектр стратегій залучення, що робить їх більш інтерактивними та переконливими. Вони насичені риторичними запитаннями, особистими спостереженнями та прямими зверненнями до читача - усі ці елементи підсилюють ясність, зв'язок і формують потужний аргумент," - зазначає один із дослідників.
За його словами, хоча тексти, створені ChatGPT, і відзначалися лінгвістичною свободою та імітацією академічних стандартів, їм бракувало особистісного відтінку та ясної позиції.
Науковці зауважують, що коли учні приходять до школи, коледжу чи університету, їх вчать не просто писати, а думати. А це не може відтворити жоден алгоритм.
Не так давно OBOZ.UA повідомляв про те, що в Сполучених Штатах стали функціонувати навчальні заклади, де уроки проводяться за допомогою штучного інтелекту.
#Університет #Студент #Свідомість #Коледж #Есе #ChatGPT #Штучний інтелект #Алгоритм #Граматика #Зв'язок #Етика #Університет Східної Англії #Лінгвістика