Американський стартап Slate презентував свій вражаючий пікап-трансформер. Цей електричний автомобіль без зусиль змінює форму з вантажного автомобіля на позашляховик, вирізняється сучасним "коробковим" дизайном, практично не має екранів у салоні та має привабливу ціну.
Деталі
Якщо провести аналогію зі світом смартфонів, можна сказати, що Tesla є свого роду iPhone, тоді як Slate нагадує старомодний гаджет для тих, хто прагне дистанціюватися від соціальних мереж — він здатен лише телефонувати, отримувати текстові повідомлення і має чорно-білий дисплей.
Slate оснащений мініатюрним дисплеєм, на якому відображається основна інформація, як-от ваша швидкість, і все. Там немає інформаційно-розважальної системи чи динаміків, і навіть радіо чи можливості підключення до Інтернету немає.
Таким чином, компанія Slate прагне "повернутися до коріння" і розробити автомобіль, ціна якого не перевищує 20 тисяч доларів. Це передбачає відмову від усіх елементів, які не є критично важливими для руху або безпеки. Згідно з представленими зображеннями, в авто навіть відсутні електричні склопідіймачі — усі функції виконуються вручну.
Автомобіль обладнаний тримачем для мобільного телефону, який інтегрує пристрій водія з пікапом. Це дозволяє отримувати основні інформаційно-розважальні можливості та забезпечує необхідне з'єднання для оновлення програмного забезпечення.
У цьому контексті Slate гарантує масштабний ринок аксесуарів, які власники пікапів можуть придбати для покращення своїх базових вантажівок, таких як Bluetooth динаміки.
У комплекті аксесуарів ви знайдете набір, який дозволяє трансформувати двомісний пікап у п'ятимісний позашляховик. Це не лише питання зручності, але й можливість подовжити пробіг. Компанія Slate пропонує два варіанти акумуляторів, які забезпечують 240 або 390 кілометрів на одному заряді. Завдяки аеродинамічним характеристикам кузова позашляховика, дальність пробігу також підвищується.
У даному випадку є два комплекти для трансформації кузова. Один з них має більш квадратні форми і нагадує мініатюрний Land Rover Defender, особливо якщо прикріпити запасне колесо. Інший комплект слідує більш аеродинамічному, фастбек силуету. Використовуючи будь-який з цих комплектів, ви можете повністю відмовитися від даху та отримати позашляховик з відкритим верхом.
Slate каже, що власники можуть самостійно встановити набір всього за кілька годин. Компанія планує створити бібліотеку контенту під назвою Slate University, яка крок за кроком допоможе власникам установити аксесуари. Крім того, покупці можуть замовити професійне встановлення.
Комплект постачається в плоскому пакуванні і містить каркас безпеки з інтегрованими подушками безпеки. У набір також входять додаткові сидіння та дах. Перегородка між кабіною та багажним відділенням легко знімається, що дозволяє перетворити заднє скло вантажівки на вікно позашляховика. Команда Slate може здійснити цю трансформацію приблизно за одну годину. На даний момент ціни на аксесуари для пікапа залишаються невідомими.
Раніше на автовиставці у Шанхаї Lexus представив восьме покоління седана ES, який тепер є або гібридом, або повноцінним електромобілем. Дизайн новинки просто відпадний, але, здається, він дещо порушує стриману традицію Lexus.
#Дизайн #Північна та Південна Америка #Машина. #Інтернет #Стартап-компанія #Блешня (інструмент) #Телефон #Транспортний засіб #Програмне забезпечення #Тесла, Інк. #Електромобіль #Смартфон #Радіо #IPhone #Швидкість #Позашляховик #Шифер (журнал) #Пристрій відображення #Пікап #Вантажівка. #Автобусобудівник #Підйомник #Лексус. #Шанхай