Агросем — підприємство, яке формує завтрашній день.

У сучасному світі, де аграрний сектор постійно трансформується під впливом новітніх технологій, компанія Агросем вважає людський капітал ключовим фактором свого розвитку та конкурентоспроможності. Інвестиції в кадри для цієї організації є не просто стратегією, а справжньою місією, що формує як її власне майбутнє, так і майбутнє всієї галузі.

Інновації залишаються ключовим елементом стратегії компанії: інтеграція технологій машинного навчання, удосконалення виробничих процесів, співпраця з університетами – все це створює екосистему, де ідеї працівників і студентів перетворюються на практичні рішення для агробізнесу. Як один із провідних гравців українського AgriTech, компанія активно досліджує, аналізує та реалізує новітні світові технології, щоб українські агрогосподарства ставали більш конкурентоспроможними. Місія "Агросем" полягає в підтримці розвитку індивідів і технологій, формуючи середовище, у якому кожен може прогресувати разом із компанією. Як зазначає команда керівництва: "Ми переконані, що інвестиції в освіту, партнерство та підтримку людей – це те зерно, яке приносить найкращі плоди для майбутнього агросфери України".

Тетяна Лоза, директор з управління персоналом компанії "Агросем":

"Агросем -- це поле для зростання співробітників та наших клієнтів. Цього року компанія відзначила своє повноліття: 18 років безперервного навчання, спільних проєктів із університетами та бізнес-школами, менторства студентів, підтримки колег у кар'єрному зростанні, привнесення інновацій у аграрну галузь і підтримки у розвитку наших клієнтів. І сьогодні кожна дискусія про подальшу стратегію розвитку Агросем -- це у тому числі про розвиток людського капіталу, про нові потужні програми навчання, підтримку та партнерство".

Понад 30 партнерських освітніх закладів, серед яких аграрні університети, технічні виші та профтехучилища, -- це не просто база потенційних охочих практикантів. Це середовище розвитку, створене компанією задля пошуку та підтримки майбутніх фахівців агросфери.

Співпраця з 21 навчальним закладом вже стала звичною практикою, яка відкриває студентам двері до можливостей проходження практики, участі в різноманітних проєктах, відвідування сервісних центрів та прослуховування лекцій відомих експертів у своїй галузі. На заходах для студентів, таких як Uni-Biz Bridge, Leaders Day та Economist Career Way, молоді люди отримують змогу ознайомитися з аспектами сучасного агробізнесу та зустрітися з потенційними роботодавцями.

В компанії особливе значення має Школа сервісних інженерів — ключовий проєкт, орієнтований на студентів професійно-технічних навчальних закладів. Протягом п’яти років понад сто учасників успішно завершили навчання в цій школі, а в 2024 році 12 випускників стали частиною команди компанії. Програма навчання передбачає технічну підготовку, наставництво та стажування в сервісних центрах компанії. Це яскравий приклад того, як бізнес не лише створює робочі місця, а й формує цілу екосистему для професійного зростання.

Ще одним важливим напрямом є співпраця з університетами. Із 2018 року Український католицький університет (УКУ) виступає партнером компанії "Агросем", яка надає студентам стипендії, долучається до благодійних аукціонів на користь університету та ініціює нові спільні проєкти. У 2024 році студенти УКУ виконували завдання із застосування технологій машинного навчання для оптимізації запасів у відділі запчастин компанії. Найуспішніші мали можливість спостерігати, як їхні ідеї реалізуються в реальному бізнес-середовищі.

Співпраця з UGEN, StudPoint, ініціативою "Агрокебети" та участь у AgriTech Hackathon демонструє, що Агросем активно підтримує розвиток молодих спеціалістів через практичну взаємодію, командну діяльність та наставництво.

Для компанії "Агросем" підтримка тих, хто боронить Україну, є невід'ємною частиною корпоративної культури, а не лише разовою акцією. З 30 працівників компанії, що складає 4,2% команди, багато хто був мобілізований або вирішив стати добровольцем на фронті. "Агросем" активно підтримує їх та їхні родини через різноманітну програму допомоги: щомісячні виплати, які дорівнюють заробітній платі (з 2026 року планується впровадження фіксованих сум виплат для забезпечення рівності між усіма захисниками), щорічні виплати на військову форму, матеріальна допомога на лікування, а також одноразові виплати родинам (включаючи 20 000 грн на дитину та 50 000 грн у випадку загибелі працівника). Мобілізовані отримують доступ до безкоштовної психологічної підтримки, компанія допомагає їхнім військовим частинам, організовує святкові подарунки та постійно підтримує зв'язок із сім'ями.

Окрім цього, компанія активно залучена до розробки освітніх програм для ветеранів, сприяючи їхньому поверненню до професійної діяльності або освоєнню нових спеціальностей у аграрному секторі. Спільно з Superhumans Center, Латифундист Медіа, USAID АГРО, МХП та іншими партнерами, "Агросем" взяла участь у створенні перших в Україні відеокурсів для трактористів і комбайнерів.

Сертифіковані інструктори Агросем активно долучилися до створення та зйомки навчальних відео, гарантуючи високу якість та професіоналізм контенту. Для зйомок компанія використала сучасне обладнання, що дозволило слухачам ознайомитися з реальними технологіями збору врожаю та обслуговування сільськогосподарських машин.

Ця ініціатива націлена не лише на процес навчання. Вона спрямована на відновлення сенсу, професійної впевненості та віри у власні можливості. Проєкт демонструє, як бізнес, громадські структури та донорські програми можуть об'єднати зусилля для формування інфраструктури, що сприяє реінтеграції захисників.

У компанії "Агросем" розвиток співробітників є невід'ємною частиною корпоративної культури. Організація впровадила комплексну навчальну систему, основою якої слугує внутрішня освітня платформа AgroSkill. Щорічно близько 32% працівників мають можливість пройти корпоративні курси, отримати нові сертифікати та вдосконалити свої навички, що необхідні для роботи із сучасними агротехнологіями. Окрім цього, співробітники активно беруть участь у зовнішніх семінарах та галузевих конференціях як в Україні, так і за кордоном. Керівники різних підрозділів уважно стежать за новими тенденціями у галузі та ініціюють навчальні програми за рахунок компанії. Фахівці з бухгалтерії, юристи, HR, IT та служба безпеки регулярно проходять курси підвищення кваліфікації, а також організовуються групові тренінги для команд, що включають від 10 до 60 учасників.

Компанія також інвестує у партнерські програми з Києво-Могилянською бізнес-школою (КМБШ) -- за 2024-2025 роки у навчанні взяли участь 70 керівників і менеджерів напрямів. Програма спрямована на розвиток управлінських навичок, стратегічного мислення та культури лідерства.

Особи, які залишаються і розвиваються разом із підприємством.

Цей метод розвитку команди приносить значні результати: 41% співробітників працює в компанії від 3 до 10 років, а 5% – понад 10 років. Ці дані свідчать про успішність навчальних програм, систем мотивації та укоріненої корпоративної культури.

Компанія активно працює над залученням молодих спеціалістів: більше 13% її співробітників мають вік до 25 років, а середній вік колективу становить 36 років. Такий підхід створює гармонійний баланс між досвідом і новаторськими ідеями, що сприяє динамічному розвитку організації.

Збільшення участі жінок у складі команди є важливим пріоритетом для компанії. До 2025 року планується, що жінки займуть 45% керівних позицій. Компанія активно працює над створенням сприятливих умов для їх професійного зростання, впроваджуючи навчальні програми, забезпечуючи доступ до освітніх ресурсів та формуючи рівні можливості для кар'єрного просування, зосереджуючись на кваліфікації та навичках.

Успіх "Агросем" ґрунтується не лише на впровадженні передових технологій, а й на людях, які постійно вдосконалюються, обмінюються знаннями та розробляють інноваційні рішення для аграрного сектору. Компанія формує культуру, де навчання і підтримка пронизують усі бізнес-процеси та є важливими складовими бізнес-розвитку.

#Університет #Студент #Заклад вищої освіти #Україна #The Economist #Інженер #Школа #Зерно #Інвестиції #Мобілізація #Бізнес #Інновації #Український католицький університет #Стратегія #Стипендія #Кваліфікація #Екосистема #Промислові процеси #Аукціон #Машинне навчання #Людський капітал #Організаційна культура

Читайте також

Найпопулярніше
Древко на гербі
У бібліотеку Ірландії повернули книгу, яка була втраченя більш ніж 50 років.
Акторку з популярного серіалу "Сексуальне виховання" викликали до суду у справі про сексуальне насильство: деталі ситуації.
Актуальне
Основні події четверга, 9 жовтня: Контрнаступальна операція в Добропіллі, близько 200 зіткнень, авіаудари на території Слов'янська.
Ігри Netflix на телевізорі: як застосувати смартфон як контролер - Ігрові новини
Запровадження системи НАССР в освітніх установах — це не просто формальність, а важливе питання захисту дітей, на що вказують експерти.
Теги