6 листопада відбулася педагогічна рада «Професійна компетентність учителя-акмеолога як чинник становлення і розвитку життєво компетентної особистості випускника ліцею».

Існує думка, що педагогічна рада - це зібрання вчителів, які між собою обговорюють питання щодо навчання, дисципліни. Проте  це не стосується нашого ліцею, бо ми акмеологічний заклад,  і наша  педрада  -  палкі  та цікаві  дискусії, модератором яких  є   директор,  кандидат педагогічних  наук Ганна Стефанівна.  Тут збираються  всі учасники освітнього  процесу: учителі, вихованці (здобувачі освіти),  учнівський парламент,   батьківська громада, щоб разом вирішити нагальні питання та проблеми.

Ми разом дискутували про компетентнісну освіту в контексті Нової  школи. З 22 тез учасники зібрання вибирали одну, яку вважали найактуальнішою, та аргументували свій вибір. В обговоренні брали участь усі: діти-батьки-учителі. Мене вразили наші наймолодші ліцеїсти – восьмикласники, що відстоювали свою позицію, давали слушні поради батькам та вчителям, які прислухалися до нових ідей представників покоління «Z».

 Пушенко Артем,
 член Учнівського парламенту

Педрада розпочалася ...  Інтерактив…   Нас захопила  гра «Якщо б я був учителем».  

Ми були  лідерами  груп,  отримавши   сови (символ мудрості) з написами: «вихователь», «директор», «учитель математики», «учитель української  мови»…., виконували завдання: спроектувати  модель ідеальних учителів  та висловити свої ідеї  стосовно  навчання. Як нам здається, ми  справилися з цим завданням! Усі присутні почули багато цікавих думок щодо обговорюваних тем.

Ця педрада є ще одним підтвердженням того, що ліцей –  місце, де діти зацікавлені в процесі навчання, а вчителі в його постійному вдосконаленні.

Юрій Захарченко, Анна Бикова,  ліцеїсти  8-А  класу